Gå til innhold

har jeg spist sunt så langt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Frukost; 2 rugsprø uten pålegg
Lunch; 1 smoothiebeger med salat og ei lita brødskive attåt. + 1 kopp te 
Mellanmåltid; 2Rugsprø uten pålegg + 1 flaske imsdal vann. 

hvad tycks?

Anonymous poster hash: 6661e...a09
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor ikke pålegg?

Egg, skinke, makrell i tomat, laks osv

Metter mere og du slipper å spise 3 måltid før kl 12

Skrevet

hadde ikke pålegg i nærheten akkurat idag, neste måltid nå er middag før havregryn uten sukker til kvelds.. Sunt eller på bærtur?

Skrevet

hadde ikke pålegg i nærheten akkurat idag, neste måltid nå er middag før havregryn uten sukker til kvelds.. Sunt eller på bærtur?

4 rugsprø og en brødskive før klokken tolv synes jeg vel ikke er spesielt sunt

Anonymous poster hash: 68265...d1d

Skrevet

Litt stort mellommåltid? Spis heller mer til hovedmåltidene.

Anonymous poster hash: 3f4a3...179

Skrevet

men,,, dem sier jo at man skal spise noe lett hver 3-4 time...?? Nå skjønner jeg ingenting......... HI

Skrevet

men,,, dem sier jo at man skal spise noe lett hver 3-4 time...?? Nå skjønner jeg ingenting......... HI

Det bør ikke gå mer enn Max 4 timer mellom frokost og lunch :)

Anonymous poster hash: 3f4a3...179

Skrevet

Fyll på med sunne pålegg, så holder du deg mett lenger. To rugsprø er lite... Og du trenger ikke tre måltider før kl 11 med mn dre du spiste frokost kl 4-5. Jeg ville lagt til pålegg som egg, skinke, kanskje lett ost, frukt og bær i till i løpet av dagen. Kommer også an på hva fu skal ha til middag.

Og regner med du prøver å gå ned i vekt, ikke bare være sunnere? Hvor mye kalorier satser du på hver dag? Jeg vil absolutt anbefale en kalori-app så du har oversikten. Det er lett (og ikke bra) å spise for lite heller.

Skrevet

Du går i den klassiske fella mange uten peil på kosthold gjør. Du spiser nesten bare karbo og tror det er sunt fordi du ikke har pålegg på. Mel har mye karbohydrater og kalorier, det har heller ikke alle næringsstoffene du trenger. Jeg anbefaler deg å bruke Lifesum så du får litt oversikt. 

Anonymous poster hash: b752a...4ff
Skrevet

Les de offisielle kostholdsrådene og spis mat god mat til du blir mett.

Om du spiser en eller 7 ganger om dagen betyr ikke noe helsemessig, men noen liker det ene og andre det andre. Det vesentlige er hva du får i deg i løpet av en dag.

Anonymous poster hash: 7c521...e8e

Skrevet

Hva mener du? Sunt eller kalorifattig? Til nå har du spist kalorifattig.

Hva er egentlig greia med rugprø? Er det på grunna av at noen spiseforstyrrede jenter her inne bruker å holde oss oppdatert på hvor stappmette de blir av en rugsprø?

Anonymous poster hash: 3932f...94f

Skrevet

Jeg spiser rugsprø fordi jeg synes det er godt, pålegg skippa jeg idag pågrunn av stress ut døra, og røska bare med meg en pakke som jeg hadde liggende :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...