Gå til innhold

Spiser du fenalår til 17 mai?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Anonymous poster hash: f982f...bd3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, men skulle jeg være saltsjuk hadde jeg gafla det i meg om det hadde vert påske, jul og til kvardag

Anonymous poster hash: 571bc...17b
Skrevet

Ja uten unntak! Det er fantastisk godt 😁

Anonymous poster hash: c06d7...36d

Skrevet

Nei, det spiser jeg aldri. Synes det både ser ekkelt ut, smaker og lukter ekkelt. Skulle gjerne likt det, men det byr meg imot.

Anonymous poster hash: 1bf7c...57a
Gjest Antarctica
Skrevet

Syns ikke fenalår er den beste spekematen. Men vi har ofte spekemat og eggerøre den dagen; så fenalår er i alle fall tilgjengelig, da. Gjestene spiser av det, og en av ungene elsker det.

Skrevet

Ja. Rømmegrøt og spekemat på 17.

Anonymous poster hash: 9e4e7...506

Skrevet

Nei,bruker og være ute og spise eller grille :)

Skrevet

Nei, er gravid så spiser ikke spekemat... Men i september😋😋😋😋

Anonymous poster hash: 11bf9...44b

Skrevet

Nei. Hvorfor skulle jeg gjort det?

Anonymous poster hash: e8779...14d

Skrevet

spiste spekemat når jeg var gravid, det gikk helt fint, er litt hysteri akkurat det der

Anonymous poster hash: f0787...c14
Skrevet

spiste spekemat når jeg var gravid, det gikk helt fint, er litt hysteri akkurat det der

Jeg skjønner ikke at det går an å være så uopplyst :riste: Jeg lå i bakvinduet når vi kjørte bil når jeg var liten, det gikk og fint. Men jeg putter alikevel mine barn i barnesete

Anonymous poster hash: e1bb3...b77

Skrevet

Ja, hvis jeg føder før 17.mai skal jeg garantert stappe innpå med spekemat!

Skrevet

Jeg skjønner ikke at det går an å være så uopplyst :riste: Jeg lå i bakvinduet når vi kjørte bil når jeg var liten, det gikk og fint. Men jeg putter alikevel mine barn i barnesete

Anonymous poster hash: e1bb3...b77

rart vi levde opp da, var ikke slikt før.. mine barn har ikke tatt skade av det jeg har spist

Skrevet

rart vi levde opp da, var ikke slikt før.. mine barn har ikke tatt skade av det jeg har spist

Forstår du forskjellen på "risiko for" og "fører til"?

Det er så forbanna trist med folk som deg som driver med argumentasjon som "det gikk bra med mine så da kan det ikke være farlig".

Tragedien er hvis noen hører på stupiditeten din og det går galt.

Anonymous poster hash: e8779...14d

Skrevet

Det har nok skjedd at det har vært fenalår og annen spekemat på frokostbordet den dagen. Har familie og noen venner på frokost 🇳🇴

Skrevet

dårlig argumentasjon. 

Hvis du tenker deg litt om, er det faktisk mange som ikke levde opp pga ting man ikke visste før, men vet nå.

Det er ikke svart-hvitt, selvfølgelig var det mange som levde opp selv om man utsatte seg for risiko som man med nyere kunnskap kan unngå idag.

Dumt å kalle det hysteri, når det er noe som frarådes i svangerskapet. Det er bare litt pølse, du trenger ikke snu opp-ned på tilværelsen for å følge kostholdsrådene for gravide. 

Anonymous poster hash: 7681b...b9e

Skrevet

Jeg fødte 18 mai, og når vi kom hjem fra sykehuset var det spekemat, eggerøre og varme rundstykker for alle penga! Glemmer aldri den gode følelsen! Mannen hadde virkelig disket opp for meg ☺️

Anonymous poster hash: 9f6ad...006

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...