Anonym bruker Skrevet 2. mai 2016 #1 Skrevet 2. mai 2016 Sønnen min og noen kamerater skal på kino i morgen og det viser seg at filmen de vil se har 12 års aldersgrense. To av dem er fylt 12 år, den tredje blir 12 år om noen uker, men sønnen min fyller ikke 12 år før til høsten. Er dette problematisk? Anonymous poster hash: 059bb...976
Plutselig_gravid Skrevet 2. mai 2016 #2 Skrevet 2. mai 2016 Noen kinoevakter er veldig streng på det. Her hos oss ser de mellom fingrene i slike situasjoner. Da vi var små sneik vi oss innimellom voksne slik at det så ut som vi hadde voksenfølge
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2016 #3 Skrevet 2. mai 2016 Noen kinoevakter er veldig streng på det. Her hos oss ser de mellom fingrene i slike situasjoner. Da vi var små sneik vi oss innimellom voksne slik at det så ut som vi hadde voksenfølge Så det blir bare et sjansespill da? Sønnen min synes dette er utrolig surt fordi de endret jo aldersgrensen fra 11 til 12 år akkurat da han fylte 11 år, han som endelig var stor nok, og så ble han plutselig et år for liten igjen ... Vi får håpe på snille kinovakter da HI Anonymous poster hash: 059bb...976
Plutselig_gravid Skrevet 2. mai 2016 #4 Skrevet 2. mai 2016 Så det blir bare et sjansespill da? Sønnen min synes dette er utrolig surt fordi de endret jo aldersgrensen fra 11 til 12 år akkurat da han fylte 11 år, han som endelig var stor nok, og så ble han plutselig et år for liten igjen ... Vi får håpe på snille kinovakter da HI Anonymous poster hash: 059bb...976 Du kan jo ta en telefon. Evt være med bort på kinoen. Hvis det blir problemer så kan du jo bare gi ditt samtykke. Jeg tipper det vil gå problemfritt altså. De fleste 12 åringen går jo ikke rundt med id
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2016 #5 Skrevet 2. mai 2016 Han slipper inn sammen med en voksen. Har du mulighet til å bli med? Du behøver ikke å sitte sammen med dem. Anonymous poster hash: 32d49...9b4
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2016 #6 Skrevet 2. mai 2016 Han slipper inn sammen med en voksen. Har du mulighet til å bli med? Du behøver ikke å sitte sammen med dem. Anonymous poster hash: 32d49...9b4 Nei, både jeg og mannen er på jobb da. HI Anonymous poster hash: 059bb...976
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå