Anonym bruker Skrevet 2. mai 2016 #1 Skrevet 2. mai 2016 På hvilken måte er de det? Anonymous poster hash: e31bd...a55
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2016 #2 Skrevet 2. mai 2016 Nei det syntes jeg ikke. Men de har campingvogn så regner med at de anses som harry pga det 😆 Anonymous poster hash: b9fda...5d6
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2016 #3 Skrevet 2. mai 2016 Nei, på ingen måte. De er vel heller litt mer i retning "soss", altså har veldig god øknomi og kjøper dyre merkeklær, smykker, klokker osv. God utdanning, er beleste, reiser mye osv. Anonymous poster hash: 7d4ac...762
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2016 #4 Skrevet 2. mai 2016 Ja, veldig. Svigerfar har tresko som dagligsko feks, bruker ikke bokser og kjører lastebil.. Svigermor er en alternativ type som går på åndemesser og abonnerer på spåkoneblad. De har også en haug med katter som får bedre behandling enn de fleste.. Men til gjengjeld er de utrolig koselige, lette å være rundt og tenker på andre. Anonymous poster hash: 298bc...329
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2016 #5 Skrevet 2. mai 2016 Ja, veldig egentlig. Men utrolig fine mennesker, vil heller tilbringe tid med de enn mine egne foreldre. Anonymous poster hash: 9a8bf...a27
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2016 #6 Skrevet 2. mai 2016 Ja, veldig. Svigerfar har tresko som dagligsko feks, bruker ikke bokser og kjører lastebil.. Svigermor er en alternativ type som går på åndemesser og abonnerer på spåkoneblad. De har også en haug med katter som får bedre behandling enn de fleste.. Men til gjengjeld er de utrolig koselige, lette å være rundt og tenker på andre. Anonymous poster hash: 298bc...329 Hvordan vet du at han ikke bruker bokser? 🙈 Anonymous poster hash: e31bd...a55
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2016 #7 Skrevet 2. mai 2016 Hvordan vet du at han ikke bruker bokser? 🙈 Anonymous poster hash: e31bd...a55 Fordi jeg ser rumpesprekken hans hver gang han leer på seg..så jeg spurte om han trengte en større bokser..og da svarte han at det gidder han ikke å bruke😷 Anonymous poster hash: 298bc...329
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2016 #8 Skrevet 2. mai 2016 Ja, i aller høyeste grad. Det er nyhetskildene ukeblader og nabokjerringene. Hyppige turer med danskebåten, røyker, fremmedfientlige, homofobe etc. Jeg ble alvorlig syk på reise en gang, og svigermor brukte år på å komme over at jeg ikke hadde trosset sykdommen for å kjøpe "kvota" i taxfree'en. Anonymous poster hash: 26f1c...456
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2016 #9 Skrevet 2. mai 2016 Ja, de er, egentlig, ganske harry. De syns charterferier til Mallorca og Gran Canaria topper det eksotiske, her ligger de på badestranda hele dagen med sololje, på kveldstid drikker de store mengder, hører på danseband og spiser en "bedre" middag på en skandinavisk "restaurant". De skal i tillegg alltid kjøpe hele kvota på tax-free, og de fikk helt sjokk når de hørte at jeg og mannen ikke kjøpte en eneste ting på tax-free når vi var ute å reiste. De er veldig opptatt av at kvota skal fylles opp. De hører også på danseband fast hver eneste lørdag på radioen. Anonymous poster hash: 74368...671
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2016 #10 Skrevet 2. mai 2016 Hvordan vet du at han ikke bruker bokser? Anonymous poster hash: e31bd...a55 Hverken min mann, min far eller min svigerfar bruker heller boksere. Det vet jeg fordi undertøyvalg er et helt naturlig samtaleemne, fordi jeg har vasket klærne deres og fordi jeg har sett dem i undertøyet. Det er ikke noe rart i å vite det. Anonymous poster hash: 1ee08...2da
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2016 #11 Skrevet 2. mai 2016 Jeg skjønner ikke helt det med boxer🙈 Er det harry å bruke truser, eller er det det at de ikke bruker noe😳? Anonymous poster hash: 26f1c...456
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2016 #12 Skrevet 2. mai 2016 Fordi jeg ser rumpesprekken hans hver gang han leer på seg..så jeg spurte om han trengte en større bokser..og da svarte han at det gidder han ikke å bruke😷 Anonymous poster hash: 298bc...329 Hehe, åkei 😌 Anonymous poster hash: e31bd...a55
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2016 #13 Skrevet 2. mai 2016 Hverken min mann, min far eller min svigerfar bruker heller boksere. Det vet jeg fordi undertøyvalg er et helt naturlig samtaleemne, fordi jeg har vasket klærne deres og fordi jeg har sett dem i undertøyet. Det er ikke noe rart i å vite det. Anonymous poster hash: 1ee08...2da Mulig min familie er ekstremt pripne men hos oss faller det seg virkelig ikke naturlig å prate om undertøy med familiens menn. Vet hva mannen bruker selvfølgelig, men det holder i massevis 🙈 Anonymous poster hash: e31bd...a55
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2016 #14 Skrevet 2. mai 2016 Jeg skjønner ikke helt det med boxer🙈 Er det harry å bruke truser, eller er det det at de ikke bruker noe😳? Anonymous poster hash: 26f1c...456 Det at han ikke bruker noe! Anonymous poster hash: 298bc...329
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2016 #15 Skrevet 2. mai 2016 Det at han ikke bruker noe! Anonymous poster hash: 298bc...329 Yæk! Anonymous poster hash: 26f1c...456
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2016 #16 Skrevet 2. mai 2016 Mulig min familie er ekstremt pripne men hos oss faller det seg virkelig ikke naturlig å prate om undertøy med familiens menn. Vet hva mannen bruker selvfølgelig, men det holder i massevis Anonymous poster hash: e31bd...a55 Vi er heldig vis ikke så prippene i vår familie at undertøy er tabu. Anonymous poster hash: 1ee08...2da
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2016 #17 Skrevet 2. mai 2016 Fordi jeg ser rumpesprekken hans hver gang han leer på seg..så jeg spurte om han trengte en større bokser..og da svarte han at det gidder han ikke å bruke Anonymous poster hash: 298bc...329 Så han bruker ikke undertøy? Anonymous poster hash: 3b23d...d0a
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2016 #18 Skrevet 2. mai 2016 Så han bruker ikke undertøy? Anonymous poster hash: 3b23d...d0a Nei. Anonymous poster hash: 298bc...329
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2016 #19 Skrevet 2. mai 2016 Ja, de er, egentlig, ganske harry. De syns charterferier til Mallorca og Gran Canaria topper det eksotiske, her ligger de på badestranda hele dagen med sololje, på kveldstid drikker de store mengder, hører på danseband og spiser en "bedre" middag på en skandinavisk "restaurant". De skal i tillegg alltid kjøpe hele kvota på tax-free, og de fikk helt sjokk når de hørte at jeg og mannen ikke kjøpte en eneste ting på tax-free når vi var ute å reiste. De er veldig opptatt av at kvota skal fylles opp. De hører også på danseband fast hver eneste lørdag på radioen. Anonymous poster hash: 74368...671 Kvota SKAL brukes opp Anonymous poster hash: 77fa3...0fc
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2016 #21 Skrevet 2. mai 2016 Vi er heldig vis ikke så prippene i vår familie at undertøy er tabu. Anonymous poster hash: 1ee08...2da Og vi er heldigvis ikke så vulgære at vi finner den type diskusjoner nødvendig. Anonymous poster hash: e31bd...a55
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2016 #22 Skrevet 2. mai 2016 Og vi er heldigvis ikke så vulgære at vi finner den type diskusjoner nødvendig.Anonymous poster hash: e31bd...a55 Hvis det er vulgært å snakke om ting bare fordi det ikke er helt en helt nødvendig diskusjon, foretrekker jeg å være vulgær. Anonymous poster hash: 1ee08...2da
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2016 #23 Skrevet 2. mai 2016 Ja, det er de. Veldig. Det som gjør det enda verre er at de for harde livet prøver å fremstå som snobber. Med merkeklær, stort hus og dyre biler går de med nesa i sky, men det ingen vet er at de har lånt penger til alt sammen og de betaler ikke engang avdrag. Anonymous poster hash: 39f59...630
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2016 #24 Skrevet 2. mai 2016 Hyggelige og hjelpsomme mennesker som har tatt imot meg med åpne armer ..... men ja, de vil nok passe ganske godt inn i den boksen som er merket med "harry". Har campingvogn, handler ofte i Sverige og sitter i campingstolene sine i forhagen sin og snakker med naboene som loffer rundt i joggedress og crocks. Men de røyker ikke, drikker lite og leser ikke sladrebladene, så det mangler da litt på å være totalt harry... Anonymous poster hash: dbf3f...ac8
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2016 #25 Skrevet 2. mai 2016 Jeg syns min svigermor og hennes kjæreste er harry De bruker mye tid på å kjøre motorsykkel på bane, har campingvogn og drar på dans på "lokalet" Anonymous poster hash: b144a...92d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå