Gå til innhold

Hadde dere reagert her, eller er jeg rar?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og samboer pleier å dusje sammen, både for å spare vann og ha det litt hyggelig (ikke sex og sånt, men prat, kosing osv). I går opplevde jeg at samboer tisset i dusjen mens vi stod og dusjet sammen. Det frister ikke til gjentagelse å ta fellesdusjing med ham for å si det slik, jeg synes det var skikkelig ekkelt. Overreagerer jeg eller hadde dere også sluttet å dusje sammen med samboer?

Anonymous poster hash: 14441...1f2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det ikke bare å si til han da at han tisser ikke i dusjen når du er der??

Anonymous poster hash: f473c...8b2

Skrevet

Æsj, det er så utrolig ekkelt! Her er det strengt forbudt å tisse i dusjen, både for store og små.

Skrevet

Jeg hadde bedt han om  skrubbe dusjen, og at han fra nå av gikk på doen.

Hadde ikke nektet å dusje med han, men sagt ifra at det var ekkelt..

Anonymous poster hash: 1ad51...2c2
Skrevet

Vi dusjer også ofte sammen, og hadde han tisset i dusjen så hadde det vært siste gangen! Æsj, sånn gjør man bare ikke!!

Anonymous poster hash: 6cdf0...ea7

Skrevet

Jeg hadde ikke brydd meg så veldig. Hadde bare sagt i fra at han ikke får lov. Regner med at han ikke hadde gjort det flere ganger.

Han hadde for øvrig ALDRI gjort noe slikt uansett. Det hadde heller vært meg som sniker ut en dråpe eller to. For øvrig syns jeg det er temmelig hysterisk å skrubbe dusjen etter å ha tisset litt. Man tisser jo ned i sluket og skyller det ned samtidig. Badet vaskes jo jevnlig. Urin er ikke som bæsj.

Anonymous poster hash: aef8a...1fd

Skrevet

Hadde bare sagt at ikke når jeg står der kanskje???

Ellers spiller det jo ingen rolle, mange 100 liter vann som skyller det bort med diverse såper og sjampo.

Skrevet

Jeg ville ha sagt i fra at jeg syntes det var veldig ekkelt, og at du ikke ønsker å stå i hans urin. Ville også sagt i fra at tissing i dusjen er en uting uansett - man har do for slikt.

Anonymous poster hash: d6cef...500
Skrevet

Når jeg står der med shampoo i håret og er gjennomvåt av vann og såpe, bløter jeg ikke ut hele badegulvet + toalettet fordi jeg MÅ sitte på do. da tisser jeg i dusjen. det skylles jo ned med vann uansett. 

MEN, jeg hadde IKKE tillatt min mann å tisse i dusjen mens jeg sto der sammen med ham nei. 

Anonymous poster hash: 2640c...c77
Skrevet

Jeg hadde også reagert. Hadde synes det var spesielt ekkelt mens jeg var der 😕

Skrevet

Jeg har selvfølgelig reagert fordi jeg stod der samtidig. Hva han eventuelt gjør når han der alene, raker ikke meg. Men å stå i hans urin er ikke spesielt hyggelig, heller ikke lukta som følger med.

HI

Skrevet

Sa han ikke fra en gang?

Hadde sagt fra til ham at dette ikke var greit!

Skrevet

Sa han ikke fra en gang?

Hadde sagt fra til ham at dette ikke var greit!

Nei, han sa ikke ifra og prøvde å prate livlig med meg samtidig, sikkert for at jeg ikke skulle merke det. Merket det tilfeldig ved å se ned i badekaret.

Skrevet

Jeg hadde reagert. Her i huset tisser man ikke i dusjen uavhengig om man dusjer sammen med noen eller alene. Heldigvis er vi enige om det.

Anonymous poster hash: fbac5...e9b

Skrevet

Jeg har selvfølgelig reagert fordi jeg stod der samtidig. Hva han eventuelt gjør når han der alene, raker ikke meg. Men å stå i hans urin er ikke spesielt hyggelig, heller ikke lukta som følger med.

HI

Om du synes tissing i dusjen er greit når man er alene, så er det din sak. Selv synes jeg det er ekkelt, men sikkert en større sak i tankene enn i virkeligheten vannet vasker jo unna. Mulig at han ikke klarte å knipe igjen, noen får det jo slik når de står i rennende vann. Ville sagt det litt forsiktig - at du merket det, og om det var et uhell eller ikke. Få ham til å forstå at det ikke skal skje igjen så sant det kan hindres (og at du ikke har så lyst til å dusje med ham hvis han ikke kan kontrollere det).

Anonymous poster hash: d6cef...500

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...