Gå til innhold

Noen som har barn med navn som begynner med W?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Liker et par navn som begynner på W, og synes ikke det passer å skrive det med V.

Har et barn fra før som begynner på en "enklere" bokstav, la oss si E. Sier og skriver av og til "lille E" og "E".

For en del av dere er sikkert problemstillingen helt fjern, men er det noen som har angret på at dere har brukt et navn på W? Eller på noen måte sett ulemper ved det?

Anonymous poster hash: 3a735...cd9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, og jeg ser ingen ulemper med det. Dette navnet ser bare rart ut med "v", det har lange tradisjoner med "w". Det eneste må ev. være at hans bokstav mer eller mindre ble hoppet over da de hadde bokstavinnlæring i 1. klasse siden w ikke er så vanlig i det norske skriftspråket. Han var litt lei seg i noen dager, så gikk det over.

Anonymous poster hash: 832a9...398
Skrevet

William er vel på topp 3 lista om dagen, så det må da være mange med den "problemstillingen" rundt omkring. Jeg ser ikke helt problemet jeg da.

Skrevet

Ja, og jeg ser ingen ulemper med det. Dette navnet ser bare rart ut med "v", det har lange tradisjoner med "w". Det eneste må ev. være at hans bokstav mer eller mindre ble hoppet over da de hadde bokstavinnlæring i 1. klasse siden w ikke er så vanlig i det norske skriftspråket. Han var litt lei seg i noen dager, så gikk det over.

Anonymous poster hash: 832a9...398

Skrevet

Takk for svar:)

Skrevet

William er vel på topp 3 lista om dagen, så det må da være mange med den "problemstillingen" rundt omkring. Jeg ser ikke helt problemet jeg da.

Det er sant. Nei, regner med at en del ikke ser problemet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...