Gå til innhold

Aldri vært forelsket?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har møtt en mann og er usikker på mine følelser ovenfor han. Mulig jeg bare er betatt eller så begynner jeg å bli forelsket.

Men, problemet ligger ikke der. Problemet er at han kunne fortelle at han er usikker på om han er klar for et forhold, at følelsene ikke er der. I samme slengen kunne han fortelle at han trodde faktisk han aldri hadde vært forelsket, da på tross av at han både har vært gift og har vært i lenger forhold tidligere.

Er det noen som aldri har vært forelsket før men har bygd opp forelskelsesfølelsen etterhvert som de har lært et menneske å kjenne?

Jeg veit jeg griper litt etter et halmstrå her. Men, hadde faktisk håpet at jeg nå endelig hadde truffet noen som var god for meg... Jeg veit jeg kommer til å gå såret ut av dette hvis jeg lar det fortsette, så jeg går noen runder med meg selv ift om jeg er villig til å vente og se det an eller bryte nå når det er heilt ferskt og følelsene ikke har bygget seg opp skikkelig...

Anonymous poster hash: 48edb...eb9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En mann som fortalte meg at han aldri var forelsket i noen, men valgte å gifte seg med en dame han ikke elsket, hadde jeg styrt unna. Har opplevd to ganger at menn som ikke elsket meg, giftet seg med meg, og det er vondt å finne ut i ettertid. Jeg har selv vært forelsket flere ganger, men så vidt jeg vet så er det ingen som noen gang har vært forelsket i meg. Du blir bare såret, han sier jo selv at følelsene ikke er der. Dump ham og let etter en som ikke er redd for følelsene sine.

Anonymous poster hash: f9555...6cc
Skrevet

En mann som fortalte meg at han aldri var forelsket i noen, men valgte å gifte seg med en dame han ikke elsket, hadde jeg styrt unna. Har opplevd to ganger at menn som ikke elsket meg, giftet seg med meg, og det er vondt å finne ut i ettertid. Jeg har selv vært forelsket flere ganger, men så vidt jeg vet så er det ingen som noen gang har vært forelsket i meg. Du blir bare såret, han sier jo selv at følelsene ikke er der. Dump ham og let etter en som ikke er redd for følelsene sine.

Det er nok det jeg kommer til å gjøre. Selv om jeg synes det er tungt...

Skrevet

Det er nok det jeg kommer til å gjøre. Selv om jeg synes det er tungt...

Jeg tror at du sparer deg selv for mye lidelse ved å gjøre det sånn.

Skrevet

Jeg tror at du sparer deg selv for mye lidelse ved å gjøre det sånn.

Er nok desverre redd for at du har heilt rett i det... Men, jeg synest like fult det er litt trist og tungt. Hadde som sagt håpet...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...