Anonym bruker Skrevet 2. mai 2016 #1 Skrevet 2. mai 2016 Svar gjerne dere med flere barn. Jeg har to (9 mnd + 3 år). Har alltid med for mye eller for lite😬 Anonymous poster hash: b5e16...6ce
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2016 #2 Skrevet 2. mai 2016 Har en 2-åring (og større barn i barneskolealder). -minst 2 bleier -våtservietter -stelleunderlag -bleieposer -zinksalve -body eller t-skjorte -bukse -et par små lekebiler -smekke -tutekopp -smokk Kommer litt an på hva vi skal selvsagt, men sjelden jeg trenger noe mer. Anonymous poster hash: ca350...e93
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2016 #3 Skrevet 2. mai 2016 Vi har stort sett med dette i stellevesken til 1 åringen: - Bleier - Klesskift - Vannflaske - 2-3 smokker - Våtservietter - Pose med maissnacks eller lignende fra butikk Hmm.. det var det jeg kom på akkurat nå. Stellevesken pleier å være stappfull så må nok være mer oppi der 😄 Anonymous poster hash: 9c06e...0bb
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2016 #4 Skrevet 2. mai 2016 Høygravid i stelleveska har jeg et skift til babys etter fødsel og et skift til meg etter fødsel. Tenkte å ta den med meg inn på fødestua og la kofferten være igjen på obs posten når ting skjer. Blir planlagt igangsatt så blir jo endel tid før fødsel er igang. Anonymous poster hash: ae553...d7a
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2016 #5 Skrevet 2. mai 2016 Har bare én, på 8 mnd. Alltid for tiden: ekstra body og bukse minst 5 bleier (måtte tidligere skifte hele tiden, roet seg litt nå) våtservietter bleieposer solbriller liten flaske babyolje vannflaske/-kopp Ofte: leke (f.eks. Giraffen Sophie) fruktmos smekke Stellematten er tatt ut, da hun nekter å ligge, så skifter alltid stående;) Bruker ikke smokk. Hadde alltid med før, men var ikke interessert. Har i tillegg lommebok og en liten "pung" med leppepomade, concealer og tannpirker til meg, samt penn og almanakk. Og som regel en flaske vann, men ikke alltid i vesken. Eget rom til mitt. Anonymous poster hash: 1ad81...11d
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2016 #6 Skrevet 2. mai 2016 Høygravid i stelleveska har jeg et skift til babys etter fødsel og et skift til meg etter fødsel. Tenkte å ta den med meg inn på fødestua og la kofferten være igjen på obs posten når ting skjer. Blir planlagt igangsatt så blir jo endel tid før fødsel er igang. Anonymous poster hash: ae553...d7a Det blir det ofte, men ikke sikkert;) Ble satt i gang i to-tiden og barnet var ute før midnatt. Anonymous poster hash: 1ad81...11d
Kakao1234 Skrevet 2. mai 2016 #7 Skrevet 2. mai 2016 (endret) Jeg har en på to mnd og har følgende i (den fulle) stelleveska: Bleier Stellematte Bleieposer Engangsunderlag Gulpeklut Boks med MME Termos med varmt vann Tåteflaske Ekstra body og strømpebukse til småen Våtservietter Smokker Kleenex Baby-solbriller Antibac Til meg: Tamponger Lebepomade Lommebok Solbriller Paraply Nøkler Pastiller Tyggis Endret 2. mai 2016 av Kakao1234
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2016 #8 Skrevet 2. mai 2016 Bleier, bleieposer, stelleunderlag og våtservietter. Skift til babyen Gulpeklut Ammeinnlegg og bind til meg Tynt teppe Solbriller, lommebok, nøkler Anonymous poster hash: 03f33...9bb
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2016 #9 Skrevet 2. mai 2016 Bleier, våtservietter, Libero stellematte, sånne lilla bossposer. 1 skift til baby (gulper aldri), varierer tøyet etter sesong selvsagt. Nøkler, lommebok, lipsyl, tyggis, tamponger til meg selv. Smokk vil han ikke ta, og jeg ammer så jeg slipper flasker. Evt en leke eller to hvis vi skal være lenge borte. Er treåringen med tar jeg ofte med en truse og bukse, han har fortsatt uhell iblant. Anonymous poster hash: db00f...f4b
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2016 #10 Skrevet 2. mai 2016 Bleier Kleskift Gulpeklut Ekstra tutt Våtservietter Lite håndkle Anonymous poster hash: f473e...b62
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå