Gå til innhold

Onanerer dere ofte?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg syns hele greia er flau, men gjør det av og til en sjelden gang, men kjenner jeg blir flau bare jeg tenker på det. Skjønner samtidig ikke hvorfor jeg blir så flau og kunne ønske jeg ikke følte det sånn. Mannen har hintet om at han hadde likt det veldig godt hvis han fikk se at jeg tar på meg selv under sex, men jeg blir helt dårlig bare ved tanken og kunne aldri klart det.

Anonymous poster hash: 6bf26...1e4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, ikke ofte, en gang i uken kanskje.

At jenter tar på seg selv under akten med mannen er veldig vanlig da, tar ansvar for sin egen orgasme ;)

Anonymous poster hash: 64bde...33f
Skrevet

Før jeg ble gravid gjorde jeg det ca hver dag. Er en seksuell person.

Nå når jeg er gravid tør jeg ikke da skjedeveggene mine begynner å blø bare jeg ser på en oppoverbakke..

Anonymous poster hash: 62235...fe5

Skrevet

At jenter tar på seg selv under akten med mannen er veldig vanlig da, tar ansvar for sin egen orgasme ;)

Ja, mulig det, men får meg bare ikke over den sperren. En gang i uken, og det ser du ikke på som ofte? He he, da skjønner jeg at jeg nok er på et litt annet plan enn deg når det gjelder det. Her blir det kanskje et par ganger i året, hvis det engang. Hvor/når gjør du det da? Uff, føler jeg må jobbe litt med å komme meg ut av det onani-skallet mitt altså...

Anonymous poster hash: 6bf26...1e4

Skrevet

En til to ganger i uka, i dusjen 😍

Anonymous poster hash: 90726...63d

Skrevet

Flere ganger i uka, pluss et aktivt sexliv med gubben. Deilig å onanere altså:)

Anonymous poster hash: 8ceed...4d4

Skrevet

2-10 ganger i uka, avhengig av syklusen.

Har sex med mannen så og si hver dag.

Sex er bra!

Anonymous poster hash: 1ca62...dbe

Skrevet

Det varierer fra 2 ganger i måneden til nesten hver dag noen uker.

Jeg jobber ikke og er alene hele dagene mens barna er på skolen.

Mannen pendler og er borte hele ukene også.

Så har litt fritid da 😉

Skrevet

2-10 ganger i uka, avhengig av syklusen.

Har sex med mannen så og si hver dag.

Sex er bra!

Anonymous poster hash: 1ca62...dbe

Hver eneste dag i dusjen. 😊

Anonymous poster hash: 95ae0...b72

Skrevet

Men hvorfor skal vi det? Ha ansvar for både vår egen og mannens orgasme? For jeg kjenner ingen menn som stimulerer seg selv under akten og "tar ansvar for egen orgasme". Hvorfor skal ikke mannen også legge seg i selen for å få kjæresten i mål?

Her blir det forresten kun onanering, for mannen bedriver sexnekt.

Anonymous poster hash: af8ed...917

Skrevet

Men hvorfor skal vi det? Ha ansvar for både vår egen og mannens orgasme? For jeg kjenner ingen menn som stimulerer seg selv under akten og "tar ansvar for egen orgasme". Hvorfor skal ikke mannen også legge seg i selen for å få kjæresten i mål?

På hvilken måte tar du ansvar for mannens orgasme? Min erfaring er at de fleste menn kommer av en gjensidig innsats fra begge parter. Å ta ansvar for min egen orgasme er ikke et problem, selv om mannen gjerne tar oppgaven, han og.

Anonymous poster hash: 02305...fc3

Skrevet

Akkurat nå, bare når jeg har sex. Er enten på jobb, sammen med kjæresten, eller sammen med unger (som okkuperer sengen min), så det skjer maks en gang i måneden. Pleide å være omtrent daglig.

Skrevet

På hvilken måte tar du ansvar for mannens orgasme? Min erfaring er at de fleste menn kommer av en gjensidig innsats fra begge parter. Å ta ansvar for min egen orgasme er ikke et problem, selv om mannen gjerne tar oppgaven, han og.

Ved å gi oralsex, ri ham osv. Da synes jeg det blir feil hvis jeg alene skal ha ansvar for min egen orgasme under sex. Hva er da vitsen med å ha sex egentlig? Tilfredsstille mannen? Da kan man jo like gjerne onanere.

Skrevet

Ved å gi oralsex, ri ham osv. Da synes jeg det blir feil hvis jeg alene skal ha ansvar for min egen orgasme under sex. Hva er da vitsen med å ha sex egentlig? Tilfredsstille mannen? Da kan man jo like gjerne onanere.

Sex med mannen er mye mer enn å oppnå klimaks for meg. Dersom jeg onanerer er det for å komme i mål. Har jeg sex med mannen så er selve sexen målet og orgasmen blir en bonus. To vidt forskjellige ting.

Anonymous poster hash: 15085...713

Skrevet

Det varierer veldig, men generelt mer om sommeren enn vinteren. På vinterstid kan jeg gå i et par måneder uten, om sommeren kan det blir et par ganger i uken på en god uke. Har sex ca 2-4 ganger i uken og får som regel orgasme da, så det holder normalt sett.

Jeg kan forresten fint stimulere meg selv når vi har sex, og det har ikke noe med at ikke mannen mangler egenskapen eller viljen til det, men fordi da kan jeg regulere tempoet nøyaktig slik jeg vil og dra ut nytelsen litt ekstra. Ofte er det han som sørger for orgasmen, men innimellom foretrekker jeg å gjøre det selv.

Anonymous poster hash: ce3ab...8c6
Skrevet

Sjelden... En gang i mnd kanskje. Pluss/minus... Har sex så og si hver dag, så har ikke det største behovet for onanering. De dagene vi ikke har sex er det fordi vi er så møkk slitne begge to, og da orker jeg ikke onanere heller. Tror ikke mannen min gjør det noe oftere enn meg heller, faktisk tror jeg han gjør det sjeldnere enn meg.

Anonymous poster hash: 4140c...f6b

Skrevet

Okei, da har vi nok bare ulik oppfatning av sex. Jeg tenkte mer på at vi begge gjør en jobb for at den andre parten skal komme. Jeg rir han, men vi bytter som regel stilling og da gjør han jobben. Av og til kommer jeg lettere til klitoris og da er det helt i orden for meg å ta ansvar for min egen orgasme.

Skrevet

Nesten aldri. Kanskje en gang i måneden hvis sexlivet er labert. Aldri hvis det er bra.

Anonymous poster hash: 85b76...a0a
Skrevet

Okei, da har vi nok bare ulik oppfatning av sex. Jeg tenkte mer på at vi begge gjør en jobb for at den andre parten skal komme. Jeg rir han, men vi bytter som regel stilling og da gjør han jobben. Av og til kommer jeg lettere til klitoris og da er det helt i orden for meg å ta ansvar for min egen orgasme.

Det er bare at uttrykket "å ta ansvar for noe selv" vanligvis betyr det samme som å "ikke belemre andre folk med det". Å ta ansvar for egne regninger, egne problemer osv. Høres ut som man mener at mannen ikke skal ta ansvar for noe som helst når et par har sex.

Skrevet

Det er bare at uttrykket "å ta ansvar for noe selv" vanligvis betyr det samme som å "ikke belemre andre folk med det". Å ta ansvar for egne regninger, egne problemer osv. Høres ut som man mener at mannen ikke skal ta ansvar for noe som helst når et par har sex.

Det er absolutt ikke det jeg tenkte på. Ta ansvar kan bety mange ting. Jeg mente mer det at man gjør en innsats på egenhånd mens partneren er opptatt med feks å støtte deg opp i en viss stilling eller noe.

Skrevet

Du kjenner ingen menn som stimulerer seg selv under akten? 😳

Er ikke det den mest vanlige ting å gjøre? Det gjør min i alle fall. Ronker så han spruter over meg, ronker litt mens han ser på meg når jeg tar på meg selv eller noe. Han legger seg absolutt i selen for min orgasme også. Vi har det beste sexlivet jeg noen gang har hatt, selv nå på 13ende året :)))

Anonymous poster hash: 2fc7f...a09

Skrevet

Rir dere mannen fordi dere skal gi han en orgasme??

Jeg rir mannen min fordi jeg syns det er deilig, jeg...

Skrevet

Ja 1 til 2 ganger i uka. Det hjelper på knipe øvelsen.

Anonymous poster hash: f809a...94f
Skrevet

Nei det ordner min mann😊 Så har ikke behov for det da vi har sex annenhver dag. Han vil gjerne se meg onanere, men det synes jeg er flaut så han tar seg av det. Å vi har vært sammen i 13 år skjønner ikke hvorfor jeg bli flau av det egentlig.

Anonymous poster hash: 58839...d6b

Skrevet

Rir dere mannen fordi dere skal gi han en orgasme??

Jeg rir mannen min fordi jeg syns det er deilig, jeg...

Nei, jeg rir ikke han for at han skal få orgasme. Gjør det av samme grunn som deg. Mulig jeg ikke greide å uttrykke meg ordentlig her. Jeg prøvde å få frem at det vi gjør under akten er gjensidig, og at det ikke betyr at han ikke gjør noe selv om jeg av og til tar ansvar for min egen orgasme uten at jeg ser på det som en byrde.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...