Anonym bruker Skrevet 2. mai 2016 #1 Skrevet 2. mai 2016 Må hun være hjemme fra barnehagen da? 5 år Anonymous poster hash: 279c0...307
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2016 #2 Skrevet 2. mai 2016 Nei, det er kjekt og drite over alt og smitte andre. BLÅBÆR NORSKE. Anonymous poster hash: 67e01...936
LillePunk Skrevet 2. mai 2016 #3 Skrevet 2. mai 2016 Bør være hjemme da ja Eventuelt kan du ringe barnehagen og høre.
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2016 #4 Skrevet 2. mai 2016 Ja, selvfølgelig! At ikke folk med bhg-barn har en så grunnleggende kunnskap om smitte og hva som er greit og ikke kan jeg ikke skjønne. Får dere ingen i fo fra barnehagen? Anonymous poster hash: 4059e...3c3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå