Anonym bruker Skrevet 1. mai 2016 #1 Skrevet 1. mai 2016 Noen som Har fått avbestilt feriereiser pga graviditetsplager? Enten gjennom ving sin avbestillingsforsikring eller vanlig? Anonymous poster hash: 6e4d4...1c2
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2016 #2 Skrevet 2. mai 2016 Det er svært sjelden reiseforsikringer dekker avbestilling grunnet graviditet eller graviditetsplager, så det går nok ikke. Er en fordel å lese forsikringsvilkårene når man tegner forsikring Anonymous poster hash: 481b2...e9e
Blondzilla Skrevet 2. mai 2016 #3 Skrevet 2. mai 2016 Nei, det er ikke gyldig grunn. Jeg har prøvd selv en gang.
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2016 #4 Skrevet 2. mai 2016 Jeg fikk pengene igjen, men jeg fikk det pga at jeg har diabetes å måtte på kontroll hver uke Anonymous poster hash: 6a702...d42
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2016 #5 Skrevet 2. mai 2016 Hvis det ikke er medisinsk grunn for det vil du ikke få pengene igjen. Det gjorde ikke venninnen min iallfall. Det går an å reise selv om man er gravid, er noen forhåndsregler en må ta, men utenom det så er det vel ikke noe problem. Anonymous poster hash: 8293d...7d9
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2016 #6 Skrevet 2. mai 2016 Hvis det ikke er medisinsk grunn for det vil du ikke få pengene igjen. Det gjorde ikke venninnen min iallfall. Det går an å reise selv om man er gravid, er noen forhåndsregler en må ta, men utenom det så er det vel ikke noe problem. Anonymous poster hash: 8293d...7d9 Forholdsregler. Just sayin Anonymous poster hash: a19ba...a3d
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2016 #7 Skrevet 2. mai 2016 Vanlige graviditetsplager er ikke nok til å få igjen pengene - det er jo en risiko du tar når du bestiller. Men, om det skulle ha oppstått noe utenom det vanlige så kan det hende du kan få igjen på reiseforsikringa. Bekkenløsning er ikke god nok grunn, svangerskapsforgiftning er det - om du skjønner. Anonymous poster hash: 890a7...891
Kjerringa med agurken Skrevet 2. mai 2016 #8 Skrevet 2. mai 2016 Det skal være ganske alvorlig for å få avbestilt det på forsikringen. Dvs f.eks svangerskapsforgiftning, for kort livmorhals slik at du må ligge i ro for å ikke få prematurbaby o.l. Bare plager er ingen god grunn, og du får mest sannsynligvis ikke igjen pengene.
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2016 #9 Skrevet 2. mai 2016 Forholdsregler. Just sayin Anonymous poster hash: a19ba...a3d Så gøy! Anser meg som relativt språkbevisst, men har aldri hørt om forholdsregler, bare forhåndsregler. Måtte inn å lese. Gøy å lære noe nytt. Anonymous poster hash: 890a7...891
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2016 #10 Skrevet 2. mai 2016 Så gøy! Anser meg som relativt språkbevisst, men har aldri hørt om forholdsregler, bare forhåndsregler. Måtte inn å lese. Gøy å lære noe nytt. Anonymous poster hash: 890a7...891 Rart det der, i grunnen. Hvorfor ble det forhåndsregler, tro? Anonymous poster hash: a19ba...a3d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå