Gå til innhold

Hjelp! Pinlig sak

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bråker så søskene våkner?!?vet ikke hvordan jeg ville tatt det opp.Første som slo meg at siden hun lager såpass mye lyd så filmer hun?(ja, det er blitt veldig vanlig blant ungdom desverre!)

Anonymous poster hash: 378eb...005

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde banket på døra og sagt "går det bra med deg, er du syk?".

Skrevet

Hvor vanskelig kan det være: "Du, vi hører veldig godt at du onanerer om kvelden. Kan du dempe deg litt?" Det enkle er ofte det beste.

Dere som vil hinte og lyve, er det dere selv dere vil skjerme? Har en snikende følelse av det. Kommer 16-åringen til å bli flau? Mulig. Det kommer jo an på hvor avslappet forhold hun har til dette, og i og med at hun lager en del lyd, så kan det jo tyde på at hun synes dette er helt greit, og at det er mor som synes dette er mest pinlig. Her i huset hadde vi sagt det rett ut.

Skrevet

Har du fått snakket med henne HI?

Anonymous poster hash: 30db2...769

Skrevet

Hvorfor si at hun onanerer?

For det første er det jo en antagelse selvom det er svært sannsynlig.

For det andre, dette er sikkert flaut for henne, la henne nå få slippe å bli flau.

For det tredje, det er bråket som er sjenerende ikke onaneringen derfor er det mest riktig å adressere bråket ikke årsaken til det.

Jeg hadde hatt null problemer å snakke om onanering med min tenåring. Men tenåringen selv synes dette er flaut og det må man respektere.

La henne tro at hun har et privatliv.

Anonymous poster hash: 703d9...20e

Skrevet

Hvis hun lager så mye lyd at hele huset hører henne og små søskenene våkner, så kan jeg ikke skjønne at hun skal bli flau over å få beskjed om å dempe seg

Anonymous poster hash: 9a9c9...c27
Skrevet

Om man ikke vil bruke ordet "onanere" eller på andre måter vil si rett ut hva man har hørt, så bør man i det minste være så direkte som å gi klar beskjed om at "Jeg vet ikke hva du driver med / hva du nå enn driver med etter du har lagt deg, så er du nødt til å dempe deg"  Ting av typen "Å, det er så lydt her altså" holder i alle fall ikke mål.

Men jeg tror ærlig talt at jeg ville ha prøvd å finne ut hva som virkelig foregår, for det er ikke normalt å lage så mye lyd at en holder småsøsken våkne.

Skrevet

Ville sagt noe som at:vet ikke hva det er du ser på om kveldene men med tanke på hvordan lyder det er vil jeg helst ikke vite heler,men demp deg litt søsknene dine våkner

Skrevet

Tror jeg ville adressert bråket, og ikke sagt noe om onanering. Som ei sier over her, det er bare en antagelse at det er det hun driver med.

Forøvrig er jeg enig med de over her som synes det er rart at hun tør å være så høylytt når hun bor med andre. Merkelig oppførsel. Det er iallfall noe hun trenger korrigering på. Ellers kan det jo bli enda kleinere når hunnsiden flytter på hybel el.

Skrevet

Ville ikke "adressert" bråket, altså ikke nevnt hva hun holder på med, heller fremstilt at hva enn hun holder på med på kvelden, så må hun passe på å dempe seg, for hun har det med å vekke søsknene sine, og det hadde også vært fint for dere foreldrene med ro etter de minste er lagt.

Men ville helt klart vært noe mer direkte enn hinting, verste forslaget jeg har sett her er det å sende en melding, for meg ville det tydet på at det ikke er ok å snakke sammen om noe mer vanskelige temaer.. Hun vil nok tenke dere vet hva hun holder på med, men heller stille det litt i blindsone, så hun slipper at dere garantert vet, med samtidig unngå hinting, for om hun er så høylytt, så kan det også være at hint ikke er til nytte, hun forstår det kanskje ikke..

Anonymous poster hash: a4ce3...739
Skrevet

Er det bare jeg som synes dette høres veldig rart ut? Altså, å ligge og lage såpass høye lyder at småsøsken våkner er ikke normalt!

Anonymous poster hash: 687d9...4a4

Skrevet

Er det bare jeg som synes dette høres veldig rart ut? Altså, å ligge og lage såpass høye lyder at småsøsken våkner er ikke normalt!

Anonymous poster hash: 687d9...4a4

Nei, det er du ikke, men nå er det ikke hvor vidt det er rart eller ikke HI spurte om, så ser ingen grunn til å blande seg i noe annet enn spm til HI :)

Anonymous poster hash: a4ce3...739

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...