Anonym bruker Skrevet 1. mai 2016 #1 Skrevet 1. mai 2016 vil de da alltid ringe og informere om den er positiv, eller burde man ringe å forhøre seg hvis man ikke hører noe? (Klamydia) Anonymous poster hash: f0d1c...b45
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2016 #2 Skrevet 1. mai 2016 vil de da alltid ringe og informere om den er positiv, eller burde man ringe å forhøre seg hvis man ikke hører noe? (Klamydia) Anonymous poster hash: f0d1c...b45 De sender vel svar til fastlegen Anonymous poster hash: 90447...8a5
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2016 #3 Skrevet 1. mai 2016 De sender vel svar til fastlegen Anonymous poster hash: 90447...8a5 Tok en hjemmetest, som sendes direkte til sykehuset. HI Anonymous poster hash: f0d1c...b45
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2016 #4 Skrevet 1. mai 2016 Tok en hjemmetest, som sendes direkte til sykehuset. HI Anonymous poster hash: f0d1c...b45 Aha, ok, da vet jeg ikke Hvor får du tak i hjemmetest? Anonymous poster hash: 90447...8a5
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2016 #5 Skrevet 1. mai 2016 Les informasjonen. Mener det der står at man får svar KUN om den er positiv. Anonymous poster hash: b0615...af8
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2016 #6 Skrevet 1. mai 2016 Les informasjonen. Mener det der står at man får svar KUN om den er positiv. Anonymous poster hash: b0615...af8 Det er det jeg tror også, derfor har jeg ikke ringt. Er et par måneder siden jeg tok testen og har heller ikke noen symptomer, men tenker bare "tenk hvis...". Vet jeg bare kunne ringt og forhørt meg men kjenner at jeg kvier meg veldig for å gjøre det av en eller annen grunn. HI Anonymous poster hash: f0d1c...b45
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2016 #7 Skrevet 1. mai 2016 Aha, ok, da vet jeg ikke Hvor får du tak i hjemmetest? Anonymous poster hash: 90447...8a5 http://www.helse-bergen.no/no/OmOss/Avdelinger/hudavdelinga/poliklinikk-for-seksuelt-overforte-infeksjoner/Sider/heimetesting-for-klamydia.aspx Tror det bare tilbys ved større sykehus som har egen poliklinikk for seksuelt overførbare sykdommer, da man må møte opp der for behandling ved positivt svar. Er utrolig deilig å kunne ta testen hjemme og slippe å gjøre det hos fastlegen! Anonymous poster hash: f0d1c...b45
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå