Gå til innhold

Hvordan uttaler du navnet Lilja?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Som "lilje" eller "lilla"?

 

Anonymous poster hash: bc453...6ff

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lilja vel. Du kan jo ikke si det på noen av de måtene du skriver? Rart..

 

Anonymous poster hash: e1270...761

Skrevet

Hæ?

Jeg uttaler navnet slik det skal uttales; Lilja.

 

Anonymous poster hash: 334e1...d39

Skrevet

Som "lilje" eller "lilla"?

 

Anonymous poster hash: bc453...6ff

Ehhh, hvorfor skulle man uttale det Lilje eller Lilla! Uttaler det Rett frem, Lilja

 

Anonymous poster hash: 7ad20...34e

Skrevet (endret)

Tror HI mener hvilken del av navnet man legger trykk på. Lilje i såfall her :)

Endret av Håpefull86
Skrevet

Tror HI mener hvilken del av navnet man legger trykk på. Lilje i såfall her :)

Jøss.. Hvorfor ikke skrive det da? 😂👍

 

Anonymous poster hash: 334e1...d39

Skrevet

Jøss.. Hvorfor ikke skrive det da? 😂👍

 

Anonymous poster hash: 334e1...d39

Veit ikke? 😜 Og om det ikke var ment slik, så sier jeg som dere andre.. Lilja.. rett frem 😉

Skrevet

Tonem 2 (som bønner/lilje), ikke tonem 1 (som bønder/lilla)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...