Anonym bruker Skrevet 1. mai 2016 #1 Skrevet 1. mai 2016 Som "lilje" eller "lilla"? Anonymous poster hash: bc453...6ff
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2016 #2 Skrevet 1. mai 2016 Lilja vel. Du kan jo ikke si det på noen av de måtene du skriver? Rart.. Anonymous poster hash: e1270...761
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2016 #4 Skrevet 1. mai 2016 Hæ? Jeg uttaler navnet slik det skal uttales; Lilja. Anonymous poster hash: 334e1...d39
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2016 #5 Skrevet 1. mai 2016 Som "lilje" eller "lilla"? Anonymous poster hash: bc453...6ff Ehhh, hvorfor skulle man uttale det Lilje eller Lilla! Uttaler det Rett frem, Lilja Anonymous poster hash: 7ad20...34e
LillePunk Skrevet 1. mai 2016 #6 Skrevet 1. mai 2016 (endret) Tror HI mener hvilken del av navnet man legger trykk på. Lilje i såfall her Endret 1. mai 2016 av Håpefull86
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2016 #7 Skrevet 1. mai 2016 Tror HI mener hvilken del av navnet man legger trykk på. Lilje i såfall her Jøss.. Hvorfor ikke skrive det da? 😂👍 Anonymous poster hash: 334e1...d39
LillePunk Skrevet 1. mai 2016 #8 Skrevet 1. mai 2016 Jøss.. Hvorfor ikke skrive det da? 😂👍 Anonymous poster hash: 334e1...d39 Veit ikke? 😜 Og om det ikke var ment slik, så sier jeg som dere andre.. Lilja.. rett frem 😉
sug lut Skrevet 1. mai 2016 #9 Skrevet 1. mai 2016 Tonem 2 (som bønner/lilje), ikke tonem 1 (som bønder/lilla)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå