Anonym bruker Skrevet 1. mai 2016 #1 Skrevet 1. mai 2016 Jeg fikk satt inn spiral for ca en mnd siden. For ca en uke siden skulle jeg etter syklus før innsetting ha mensen. Rundt den tiden fikk jeg noen skikkelige magesmerter, akkurat som mageknip, som varte ca en time. To dager etter skjedde det samme, og enda to dager etter skjedde det en gang til. Så begynte jeg å blø mer (hadde spottet/blødd litt frem til dette). Nå har jeg blødd en del i flere dager (mer enn før jeg satte inn spiral). Er det vanlig å blø mye og ha magesmerter/menssmerter i tiden før mensen når man har satt inn spiral? Har også blitt et hormontroll uten like. Så om dette ikke bedrer seg så ryker spiralen fort! Anonymous poster hash: 13956...2c0
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2016 #2 Skrevet 1. mai 2016 Du har hatt smerter og fått mensen omtrent når du forventet? Skjønte ikke helt problemet... Men ja, det er vel ganske vanlig at ting blir litt ustabilt og annerledes en periode. Anonymous poster hash: 059ca...5b2
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2016 #3 Skrevet 1. mai 2016 Du har hatt smerter og fått mensen omtrent når du forventet? Skjønte ikke helt problemet... Men ja, det er vel ganske vanlig at ting blir litt ustabilt og annerledes en periode. Anonymous poster hash: 059ca...5b2 Forklarte meg vel litt dårlig. Men smertene er ganske mye kraftigere enn jeg har hatt før. Nesten som rier man må puste seg gjennom. Og jeg blør mer enn vanlig. Har liksom hørt man gjerne blør mindre med spiral.. Jeg skjønner jo at man får mensen og vanlige menssmerter. Men dette er ikke helt slik.. Anonymous poster hash: 13956...2c0
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2016 #4 Skrevet 1. mai 2016 Du har hatt smerter og fått mensen omtrent når du forventet? Skjønte ikke helt problemet... Men ja, det er vel ganske vanlig at ting blir litt ustabilt og annerledes en periode. Anonymous poster hash: 059ca...5b2 Forklarte meg vel litt dårlig. Men smertene er ganske mye kraftigere enn jeg har hatt før. Nesten som rier man må puste seg gjennom. Og jeg blør mer enn vanlig. Har liksom hørt man gjerne blør mindre med spiral.. Jeg skjønner jo at man får mensen og vanlige menssmerter. Men dette er ikke helt slik.. Anonymous poster hash: 13956...2c0
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2016 #5 Skrevet 1. mai 2016 Er det hormonspiral eller kobberspiral? Anonymous poster hash: b4068...28e
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2016 #6 Skrevet 1. mai 2016 Er det hormonspiral eller kobberspiral? Anonymous poster hash: b4068...28e Hormonspiral Anonymous poster hash: 13956...2c0
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2016 #7 Skrevet 1. mai 2016 Slik hadde jeg og det og var så sinnsykt hormonell og nesten i psykisk ubalanse i 6 mnd før alt stabiliserte seg... Anonymous poster hash: b57ae...631
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2016 #8 Skrevet 1. mai 2016 Slik hadde jeg og det og var så sinnsykt hormonell og nesten i psykisk ubalanse i 6 mnd før alt stabiliserte seg... Anonymous poster hash: b57ae...631 Uææ.. 6 mnd 😵😵 Anonymous poster hash: 13956...2c0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå