Gå til innhold

Er jeg urimelig? Mann og lån av ipad

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min og jeg har ingen hemmeligheter for hverandre, dodøra er alltid opplåst, spørsmål blir ærlig besvart osv. Dette er vi begge komfortable og fornøyde med.

Så er det det at jeg har en ipad jeg ikke liker at mannen går på uten å spørre. Grunnen er at det er den siste lille biten av privatliv jeg har, og liker ikke tanken på at han ser jeg har oppe nettsider som "fjerning av hemorroider", erotisk homo- noveller, youtube klipp av folk som popper kviser osv.

Dette er ting jeg er flau over at jeg noen ganger søker på og vil ikke han skal vite om denne siden av meg.

Er jeg urimelig som ber han om å spørre først slik at jeg kan ta bort siden?

( kan jo endre passord, men det blir for dumt)

Anonymous poster hash: 70479...db8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja! Hvis dette er så pinlig og hemmelig får du bruke inkognito-modus eller lukke sidene etter deg.

Skrevet

Skjønner deg godt, det er viktig å ha noe som er privat!

Anonymous poster hash: df619...a4e

Skrevet

Ja, jeg skjønner deg.

Jeg bruker ikke ipad da, men har min egen pc, han har ingenting på den å gjøre. Her chatter jeg med søsteren min, er pålogget denne nettsiden, googler allverdens osv, den er min.

Han har sin egen pc og jeg snoker ikke rundt på den.

Anonymous poster hash: 57ee0...037
Skrevet

Ja! Hvis dette er så pinlig og hemmelig får du bruke inkognito-modus eller lukke sidene etter deg.

Hvorfor ha inkognito-modus på en ipad jeg har kjøpt selv? Mannen har egen pc som han får ha i fred

Skrevet

Men syns mannen din at du er urimelig da?

Skrevet

Digitalt privatliv heter det og jeg forstår deg.

Har ingenting å skjule, men liker ikke at mannen diller med min mobil. Han liker ikke at jeg styrer med han sin heller. Så de har vi for oss selv.

Skrevet

Jeg vil aldri dele macen min, eller telefonen, med mannen. Har passord på begge delene. Har ingenting å skjule, akkurat som deg, men det er faktisk mine private ting :) ungene får heller ikke bruke disse.

Anonymous poster hash: e6c66...9e1

Skrevet

Men syns mannen din at du er urimelig da?

Han har hvertfall ingen kvaler med å bare " sjekke en liten ting", selv om jeg har bedt han om å la være

Skrevet

Både mobil og data er MIN! Der har ingen andre noe å gjøre.

Anonymous poster hash: bb5f4...bec
Skrevet

Næh!

At folk er så egne og rare på duppedittene sine da!

Det har aldri ramlet meg inn at det skulle være noe problem at vi bruker hverandres dingser. Mannen har fri tilgang til mobil, iPad og Mac, når som helst! Jeg har ingebting å skjule

Anonymous poster hash: 2f2d8...dc1

Skrevet

Han har hvertfall ingen kvaler med å bare " sjekke en liten ting", selv om jeg har bedt han om å la være

Ja, da vet du jo hva du skal kjøpe til han i neste bursdagsgave, et eget nettbrett ;)

Anonymous poster hash: 57ee0...037

Skrevet

En ting er at JEG ikke har noe å skjule. Men på mitt nettbrett finnes e-poster fra fortvilte venninner med ekteskapsproblemer, Facebook- grupper med privat informasjon om venner, korrespondanse om et rusproblem hos en jeg kjenner... Mannen min skal ikke ha tilgang til dette. Det handler om privatlivet til fler enn bare meg...

Anonymous poster hash: 61d4d...272

Skrevet

En ting er at JEG ikke har noe å skjule. Men på mitt nettbrett finnes e-poster fra fortvilte venninner med ekteskapsproblemer, Facebook- grupper med privat informasjon om venner, korrespondanse om et rusproblem hos en jeg kjenner... Mannen min skal ikke ha tilgang til dette. Det handler om privatlivet til fler enn bare meg...

Anonymous poster hash: 61d4d...272

Men mannen din hadde da vel ikke snoket rundt i e-post, Facebook ol? Du er vel gift med en voksen mann og ikke en valp?

Anonymous poster hash: 2f2d8...dc1

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jeg forventer at mannen lar være og lese både mail og annet dill på Facebook om han låner min mobil eller ipad. Jeg har jobbmail der og, som han aldri kunne funnet på å lese. Men om han trenger å sjekke noe på mine ting så spiller det ingen rolle.

Skrevet

Mobiltelefoner og laptoper som brukes til jobb er absolutt private. Kjenner ikke koder, passord på dem og vice versa. Sånn skal det være.

Anonymous poster hash: b3bc0...75e

Skrevet

Samme her!

Mobilen min har jeg alltid kode på og mannen får ikke passordet! Ikke det st det er så veldig hemmelig, men står mye private ting der. Lagrer sangtekstene mine, søker på rare ting osv. Han pleide å sjekke alt han kom over, logg, bilder, samtaler mellom meg og venner, ALT!

Anonymous poster hash: 5e3c2...c95

Skrevet

uff ja...har absolutt min guilty pleasures, som eksempelvis DiB!!!! Som det er dødspinlig om mannen skulle oppdaget!!! HATER at han bruker min mac ;) 

Anonymous poster hash: c4899...883
Skrevet

Eg hadde blitt sur om eg ikkje fekk bruke mannens mobil, ipad og Mac. Så for meg er det sært.

Men vi er alle forskjellige.

Skrevet

Jeg bruker inkognito-modus eller sletter loggen etter meg om jeg har vært inne på noe flaut eller lite barnevennlig.

Ser ikke problemet med å låne bort iPaden. Her i huset har vi en iPad på deling, men bruker mest våre egne mobiler. Om mannen mot formodning skulle snuble over mine pinlige nettsøk så overlever vi det begge to!

Anonymous poster hash: cab5d...560

Skrevet

Men mannen din hadde da vel ikke snoket rundt i e-post, Facebook ol? Du er vel gift med en voksen mann og ikke en valp?Anonymous poster hash: 2f2d8...dc1

Det er ikke hi som skrev dette. Jeg er ikke redd han skal snoke på mail osv, vil bare ha det lille jeg har av privatliv og at han skal spør før han selvfølgelig får låne.

Hi

Skrevet

Vi gar hver vår pc og mobil - fritt frem for begge men ingen behov.

Vi har to iPad - har kode men pga barna så de ikke spiller til alle døgnets tider.

Vi har ellers ingen hemmeligheter eller sperrer for hverandre men respekt nok til å ikke snoke

Skrevet

Lager 2 brukerkontoer? Min er passordbeskyttet, den til mannen og alle andre ikke. Så han og barna får låne, men skjer sjeldent da alle har sin egen. Er pga tom for strøm at de vil låne.

Skrevet

Her bruker vi pc og nettbrett om hverandre selv om vi har hver våre. Det vil aldri falle noen av oss inn å sjekke den andres ting. På pc-en bruker vi forskjellige nettlesere. Hans eller min mail står ofte opp på min pc.

Anonymous poster hash: f5254...ce7
Skrevet

Her er nettbrett og pc felles. Mobil er derimot privat. Vi har hverandres koder og hvis jrg er tom for strøm spør jeg om å låne mannens Tlf. Det er aldri noe problem, men jeg bruker den aldri ellers.

Anonymous poster hash: d8705...ba4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...