Gå til innhold

Har hormonspiral, men de siste 2 mnd har jeg blødd mye....

Anbefalte innlegg

Skrevet

2.5 år siden jeg fikk inn hormonspiral. Pga store blødninger. Etter innsetting var det en del småspotting, men i forhold tiø mitt tidligere helvete med blødninger og smerter, så var jeg i himmelen.

Jeg har egentlig fortsatt bare med litt spotting inni mellom, og har egentlig ikke harr heilt styr på når jeg hadde mens de sisste årene, forde det har vert dager med spotting, og dager uten.

Men for noen uker siden vardetlitt mer "ordentlig mens". Ja jeg komenterte det til og med for mannen min, at lissom, jøss, blår no denne gangen, mer enn på lenge

Og så, i går, gikk med sånn uggen mensfølelse i magen, sånn skikkelig vondt, mensen-vondt.

Følte meg med ett våt. Gikk på do, og skikkelig masse blod, ogi dag også, blør mye, og har vondt i magen, mensvondt. Slik jeg husker før hormonspiralen.

Noen som har opplevd dette?

Anonymous poster hash: aaefe...7ac

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du ha mistet spiralen? Jeg ville ringtlege og bedt om en undersøkelse (ev. ringt rett ti gynekologen for du må ha en innvendig UL). Det er flere alternativer, men alle innebærer at en legeundersøkese erengod ide. Det er ikke vanlig at man plutselig blør mye slik som du beskriver.

Anonymous poster hash: 4ca9e...bed
Skrevet

Mistet.... ??

Kan man miste den??

Jeg mener, jeg må da vel meke om dn kommer ut??

Skrevet

Jeg har opplevd det. Jeg må bytte spiral hvert 2,5 - 3 år for å unngå disse kraftige blødningene.

Skrevet

Oi..... måen tur til legen da. GRUER meg. Måtte innlegges å få full narkose ved innsetting.......

Skrevet

Jeg fikk og mensen etter 2,5 år ca. Fikk vite av gyn at jeg burde byttet, men så sa ei som jobber på gyn på sykehuset at man kan ta noen piller for å bygge opp slimhinnene eller noe slikt så forsvant mensen igjen. De varer mye lenger enn det, men ikke alle var klar over de pillene. progynova het de tror jeg

Anonymous poster hash: 6c1ec...5d5
Skrevet

Jeg fikk og mensen etter 2,5 år ca. Fikk vite av gyn at jeg burde byttet, men så sa ei som jobber på gyn på sykehuset at man kan ta noen piller for å bygge opp slimhinnene eller noe slikt så forsvant mensen igjen. De varer mye lenger enn det, men ikke alle var klar over de pillene. progynova het de tror jeg Anonymous poster hash: 6c1ec...5d5

Aha....takk for tips. Det skal nevnes

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...