Anonym bruker Skrevet 1. mai 2016 #1 Skrevet 1. mai 2016 Vi har konfirmant til neste år og jeg begynte å kikke litt på selskapslokaler, men de er jo helt håpløst! Alle skriver bare litt om fasilitetene, om noe i det hele tatt, og så godt som ingen nevner noe om pris. Hvorfor? Må man virkelig ta konakt med alle for å få noen ide om ca hva de koster? Er det noen her med erfaring med ulike type selskapslokaler? Hva koster f.eks. et typisk grendahus? Eller et litt mer "fancy" lokale, eller hva med hotell hvor de også kan stå for maten? La oss si til 35 personer. Nå har jeg ingen som helst ide om sånn ca hva vi kan forvente at vi må ut med av kostanader. Anonymous poster hash: 44c24...9a3
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2016 #2 Skrevet 1. mai 2016 Grendehuset her koster 500 kroner å leie. Restauranter opererer ofte med kuvertpris pr person utfra hvilken type meny du vil ha så det kan variere mye. Anonymous poster hash: ef57e...4d3
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2016 #3 Skrevet 1. mai 2016 Grendehuset her koster 500 kroner å leie. Restauranter opererer ofte med kuvertpris pr person utfra hvilken type meny du vil ha så det kan variere mye. Anonymous poster hash: ef57e...4d3 Ja, jeg skjønner det, det er vel også derfor jeg er litt oppgitt over at de ikke kan legge ut priser på nettsidene sine. Jeg har ikke lyst til å måtte ta kontakt med så mange ulike steder, men jeg må jo vite pris. Litt kjipt om vi finner et flott sted og så koster det flesk, og omvendt, slår fra oss et sted som ser dyrt ut, men så er det egentlig helt grei pris. Jaja, jeg får vel bare begynne å sende ut mailer. Men irriterende er det! HI Anonymous poster hash: 44c24...9a3
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2016 #4 Skrevet 1. mai 2016 Her (storby) tar hoteller 5-800 pr person for lokale + treretters uten drikkevarer. Anonymous poster hash: 3c244...0af
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2016 #5 Skrevet 1. mai 2016 Her (storby) tar hoteller 5-800 pr person for lokale + treretters uten drikkevarer. Anonymous poster hash: 3c244...0af Takk Sønnen vår vil helst ha koldtbord med noen varme retter også, men slik at alle kan forsyne seg selv i hvert fall. Det blir vel uansett mye samme prisen? HI Anonymous poster hash: 44c24...9a3
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2016 #6 Skrevet 1. mai 2016 Her koster grendahus o.l gjerne 3000-4000 for en helg. Å skulle ha det på hotell er skamdyrt. Ville heller ha leid lokale, og bestilt mat. Anonymous poster hash: a514a...43e
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2016 #7 Skrevet 2. mai 2016 Hei, På https://eventum.no ligger alle prisene på samfunnshus og andre selskapslokaler åpent. Er riktignok ikke alle der, men flere hundre. Anonymous poster hash: 027c5...5d0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå