Gå til innhold

Mange sure og negative kommentarer her inne

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syntes det kommenterer negativt i alle tråder.. Føles det godt å slenge litt dritt til folk?

Er så mange unødvendige og spydige kommetarer.

Anonymous poster hash: 4a4cd...8f4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syntes det kommenterer negativt i alle tråder.. Føles det godt å slenge litt dritt til folk?

Er så mange unødvendige og spydige kommetarer. Anonymous poster hash: 4a4cd...8f4

Haha nå kan jeg kommentere meg selv... Ser at jeg har skrevet kommentarer feil :) så slapp noen å fortelle det.. Ser at det er skrevet feil to ganger tilogmed :D

Skrevet

Endel grinete folk her som bare slenger dritt på andres bekostning, eller bare er gjennomsyret sure

Anonymous poster hash: ac13e...77b
Skrevet

Er så mange unødvendige og spydige kommetarer.

Tja... Det føles vel like godt for de andre her som det føltes for deg å skrive denne spydige posten her tenker jeg.

Ser du selv ironien i det du spør om og hvordab du formulerer deg?

Anonymous poster hash: 4872c...7e1

Skrevet

Uff, ja. Det er tragisk. Virker som en trend både blant enkelte anonyme og nickbrukere å svare mest mulig surt. De kan ikke ha det greit tenker jeg.

Anonymous poster hash: f6957...4b9

Skrevet

Tja... Det føles vel like godt for de andre her som det føltes for deg å skrive denne spydige posten her tenker jeg.

Ser du selv ironien i det du spør om og hvordab du formulerer deg? Anonymous poster hash: 4872c...7e1

Beklager, men den ser jeg ikke helt.. Forklar :)

Jeg har ingen spydighet i mitt innlegg her. Men åpen for å høre hva du mener er spydig.

Skrevet

Beklager, men den ser jeg ikke helt.. Forklar :)

Jeg har ingen spydighet i mitt innlegg her. Men åpen for å høre hva du mener er spydig.

"Føles det godt å slenge dritt til folk?"

Det er et spørsmål som i mange sammenhenger oppfattes spydig.

Skrevet

Det er et spørsmål som i mange sammenhenger oppfattes spydig.

Ikke Hi, men det er da absolutt et relevant spørsmål. Det er mange som slenger dritt på forumet. Og hvorfor gjør de det, de som gjør det? Hi kunne selvfølgelig bare spurt hvorfor de slenger dritt, men det er naturlig å anta at de på et eller annet vis får noe ut av det å slenge dritt til andre, hvis ikke ville de ikke gjort det.

At de som gjør det sier mer om seg selv enn om de de slenger dritt til/om, det forstår de tydeligvis ikke.

Anonymous poster hash: 688c4...ba2

Skrevet

Det er et spørsmål som i mange sammenhenger oppfattes spydig. Anonymous poster hash: 4872c...7e1

Å ja.. Da beklager jeg hvis det ble oppfattet spydig. Men det var et spørsmål. Lurer faktisk på om noen føler seg bedre av å slenge dritt.

Så akkurat på ett nydelig innlegg om noen som hadde fått kattunger. Det ble med engang oppfattet som at hun prøvde å provosere.

Leit at man er så på hugget etter å ta folk syntes jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...