Anonym bruker Skrevet 1. mai 2016 #1 Skrevet 1. mai 2016 Hadde lagt meg på sofaen i sta og lå å duppa litt,sovna nok i og plutselig roper 4 åringen at hun er ferdig på do..Jeg skvetter i men ligger i noen sekunder før jeg reiser meg opp..Går 6-7 skritt og så blir det svart foran øyet(føltes som det var bare ene øyet iallefall) i ett par sekunder...Skikkelig ekkelt..Det øyet som det svart et for er vondt og anspent og har fått fysioterapi på det..Ble bedre men nå er det anspent igjen... Anonymous poster hash: 31be5...fd4
TPK Skrevet 1. mai 2016 #2 Skrevet 1. mai 2016 Ikke uvanlig at det svartner for øynene når man reiser seg brått opp.
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2016 #3 Skrevet 1. mai 2016 Ikke uvanlig at det svartner for øynene når man reiser seg brått opp. HI skriver jo at hun ventet noen sekunder før hun reiste seg opp da... Anonymous poster hash: c4306...4eb
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2016 #4 Skrevet 1. mai 2016 Ikke uvanlig at det svartner for øynene når man reiser seg brått opp. Selv om man har gått mange skritt først? Anonymous poster hash: 31be5...fd4
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2016 #5 Skrevet 1. mai 2016 Det kommer jo litt an på hvor mange sekunder og hvor mange skritt. Hvis jeg sover, må jeg først våkne og ligge litt, så sitte litt, før jeg kan reiser meg opp. Hvis ikke svartner det helt for meg. Ofte rekker jeg å gå 5-6 skritt før det blir svart. Har aldri besvimt, bare stopper opp litt, så går det over. Anonymous poster hash: 8bcbe...556
TPK Skrevet 1. mai 2016 #6 Skrevet 1. mai 2016 Selv om man har gått mange skritt først? Anonymous poster hash: 31be5...fd4 Jeg kan ofte gå noen skritt, for man har jo litt blod i hodet fra før.
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2016 #7 Skrevet 1. mai 2016 Det jeg reagerer på er at det bare var ett øye og at det gjør vondt etterpå. For min del arter det seg slik at jeg reiser meg, går noen skritt og så svartner det helt og jeg kjenner meg litt svimmel og blir litt numen på et vis. Da må jeg stoppe og vente litt (mannen sier at jeg svaier litt også), så kommer synet langsomt tilbake og nummenheten/svimmelheten slipper taket. Etterpå er jeg helt fin igjen og merker ikke noe mer til det. Anonymous poster hash: 32ce7...e8b
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2016 #8 Skrevet 1. mai 2016 Øyet var allerede vondt...Kan jo være at det svartnet på begge øynene men at det føltes ut som at det var på det ene..Det varte så kort tid fordi jeg stoppet opp og stod rolig mens det var slik.. Hi Anonymous poster hash: 31be5...fd4
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2016 #9 Skrevet 1. mai 2016 Jeg har lavt blodtrykk og opplever dette hele tiden. Om jeg reiser meg for brått fra seng eller sofa svartner det, men ikke får jeg har gått noen skritt. F.eks kommer jeg gjerne bort til døra på soverommet før det svartner, så jeg står og holder meg fast i dørkarmen til synet kommer tilbake... Anonymous poster hash: 73847...fba
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2016 #10 Skrevet 1. mai 2016 Da var det sikkert det jeg hadde 😊 Var litt fortumlet fordi jeg hadde duppe av når hun roper av full hals at hun er ferdig på do 😉 Hi Anonymous poster hash: 31be5...fd4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå