Anonym bruker Skrevet 1. mai 2016 #1 Skrevet 1. mai 2016 Ja, så har jeg klart det. Men jeg er ikke ute etter noe kjeft eller pekepinn. Jeg rygget inn i en parkert nabo bil. Skaden var at vi fikk noen riper og hull i støtfangeren bak. Og den aner bilen fikk endel kraftige riper samt bulk. Ikke en bulk som gikk lang inn, men man ser den godt. Vi har en ny Volvo v60 mens den andre er en litt eldre stasjonsvogn wolksvagen. Og så til spørsmålet. Vi har full kasko...betaler vi egenandel på begge bilene , elle bare på vår egen ? Og som sagt, jeg vet hvor dum jeg har vert, så trenger ikke noe tilsnakk :-/ Anonymous poster hash: a5408...67f
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2016 #2 Skrevet 1. mai 2016 Ditt forsikringselskap vil jo betale alt av kosnader til din bil og den andres sin iom at du hadde kasko. Bonusen din vil derimot gå ned.. :/ Anonymous poster hash: ffa57...3cb
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2016 #3 Skrevet 1. mai 2016 Du betaler din egenandel forresten. Anonymous poster hash: ffa57...3cb
hysterika Skrevet 1. mai 2016 #4 Skrevet 1. mai 2016 Alt dekkes av din kasko, men du mister bonus. Hvis det ikke er veldig dyrt å fikse skadene, kan det kanskje lønne seg å betale alt (uten å bruke forsikringen) for å unngå å miste bonus.
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2016 #5 Skrevet 1. mai 2016 Kanskje ett litt rart spørsmål. Men hva vill det si å miste bonus ? :-/ Anonymous poster hash: a5408...67f
klg,2 boys now:) Skrevet 1. mai 2016 #6 Skrevet 1. mai 2016 At forsikringen din går opp i pris PR mnd
soleia Skrevet 1. mai 2016 #7 Skrevet 1. mai 2016 Been there, done that. Du betalar din eigenandel, og så betalar forsikringsselskapet resten. Av og til kan det svare seg å avtale med forsikringsselskapet at de betalar det heile sjølv, framfor å tape bonusen, men dette høyres ganske dyrt ut, så vil tru det lønnar seg å bruke forsikringa.
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2016 #8 Skrevet 1. mai 2016 Been there, done that. Du betalar din eigenandel, og så betalar forsikringsselskapet resten. Av og til kan det svare seg å avtale med forsikringsselskapet at de betalar det heile sjølv, framfor å tape bonusen, men dette høyres ganske dyrt ut, så vil tru det lønnar seg å bruke forsikringa. Vi er nok ikke de neste heldigvis ...bare forferdelig kjedelig. Men bra det bare er egendel på vår bil og ikke på begge...håper bare det ikke blir så svimlende dyrt ☹ Anonymous poster hash: a5408...67f
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2016 #9 Skrevet 1. mai 2016 Når det er din skyld, vil forsikringen din dekke alt. Du vil måtte betale egenandel og du taper bonus. H*n du rygget på vil ikke behøve hverken å betale egenandel eller tape bonus, men det er vel ikke særlig stad for motparten uansett, vil jeg tro. Anonymous poster hash: 3c5b9...c6a
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2016 #10 Skrevet 1. mai 2016 Har du 75% bonus på 5 året mister du ikke bonus før neste gang. Det du betaler er egen andel til ditt selskap. Anonymous poster hash: 699c9...dcb
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2016 #11 Skrevet 1. mai 2016 Vi er nok ikke de neste heldigvis ...bare forferdelig kjedelig. Men bra det bare er egendel på vår bil og ikke på begge...håper bare det ikke blir så svimlende dyrt ☹ Anonymous poster hash: a5408...67f Vet du ikke hva du har i egen andel? Anonymous poster hash: 699c9...dcb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå