Anonym bruker Skrevet 1. mai 2016 #1 Skrevet 1. mai 2016 Synes dere seriøst det er deilig å ri den samme gamle pølsa år etter år? Blir dere aldri lei? Lurer på om jeg er unormal. Etter noen år i forhold er det null tenning og spenning og det meste foregår fordi det er forventet av par å ha seg. Og jeg har hatt flere kjærester. Ingen har vært elendig i senga da Anonymous poster hash: 6d34a...64e
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2016 #2 Skrevet 1. mai 2016 Kan ikke si at jeg går lei samboeren sitt utstyr nei, men nå er han flink, både til å eksperimentere med meg, overraske og pirre Hadde det vært samme gamle tralten, type 2-3 stillinger fast, så hadde det vært noe helt annet, eksene mine er ekser av grunn, sex ble en vanesak. Anonymous poster hash: d2ef7...c10
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2016 #3 Skrevet 1. mai 2016 Jeg tenner på mannen min, ikke penisen hans. Anonymous poster hash: 1be36...849
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2016 #4 Skrevet 1. mai 2016 Nei jeg blir ikke lei. For meg handler sex mye om følelser. Foretrekker derfor sex med noen jeg har følelser for fremfor eksperimenter med noen jeg ikke kjenner. Anonymous poster hash: df64a...fc8
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2016 #5 Skrevet 1. mai 2016 Drittlei. Har sex max 1 gang pr md, men ofte går det 2 mnd i mellom. Ikke så spenstig nei. Anonymous poster hash: c2a40...f50
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2016 #6 Skrevet 1. mai 2016 Nei. ELSKER sex med den deilige mannen min! Anonymous poster hash: 4b9ad...c6f
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2016 #7 Skrevet 1. mai 2016 Blæh! Fantaserer daglig om andre... Anonymous poster hash: c279f...7c8
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2016 #8 Skrevet 1. mai 2016 Her er det omvendt - jeg er ikke lei, men mannen er. Han nekter meg sex og de ytterst få gangene vi har det, nekter han å bruke annet enn skje-stilling. Drittkjedelig. Selv om han har fått beskjed hva jeg liker. Ikke bryr han seg om min orgasme heller. Anonymous poster hash: 2b351...b11
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2016 #9 Skrevet 1. mai 2016 Jo, er lei. Ikke mannen i seg selv, men maset om penetrering her og penetrering der. Vil bare sove, jeg. Anonymous poster hash: 0d185...484
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2016 #10 Skrevet 1. mai 2016 Kan ikke forestille meg at jeg skal gå lei av min! Han er deilig, deilig i sengen og jeg elsker han Og jeg tror at følelsene er viktig! Jeg kunne ikke hatt sånn sex med en jeg ikke elsker Dessuten er han rå i sengen Anonymous poster hash: 3164d...f51
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2016 #11 Skrevet 1. mai 2016 Vi har vært sammen i litt over 3 år nå og jeg har enda ikke fantasert om noen andre. Med eksen min begynte jeg å fantasere om andre etter to mnd..Jeg tror det handler mye mer om følelser enn selve akten. Og så hjelper det på at han er utrolig flink. Anonymous poster hash: 0527d...377
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2016 #12 Skrevet 1. mai 2016 Synes dere seriøst det er deilig å ri den samme gamle pølsa år etter år? Blir dere aldri lei? Lurer på om jeg er unormal. Etter noen år i forhold er det null tenning og spenning og det meste foregår fordi det er forventet av par å ha seg. Og jeg har hatt flere kjærester. Ingen har vært elendig i senga da Anonymous poster hash: 6d34a...64e Tenker ikke slik. Jeg elsker mannen min og blir aldri lei av sex med han, men nå tenner jeg på personen, kroppen, ja hele pakka, ikke bare penisen hans. Anonymous poster hash: f7dc2...45c
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2016 #13 Skrevet 1. mai 2016 Nei, jeg blir ikke lei. Vi har vært sammen i 20 år og har helt fantastisk sex! Det trenger jo ikke å bli kjedelig selv om det er samme mannen, vi ekperimienterer fortsatt innimellom, men det beste er jo at vi kjenner hverandre veldig godt og derfor er 100% trygge på hverandre. Anonymous poster hash: fd04c...2d0
Mamma_til_2 Skrevet 1. mai 2016 #14 Skrevet 1. mai 2016 18 år 2 barn og enda fantastisk sex, vi er trygge på hverandre og kan prate og er ikke redde for og finne på nye ting i senga/stuen/badet etc. Sex er ikke kjedelig med samme person om det varierer litt.
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2016 #15 Skrevet 1. mai 2016 Ri den samme gamle pølsa ...!? Nei ærlig talt... Kuk er kuk Hvis du er lei sex med mannen din er det vel ikke penisen hans du er lei, men heller hvordan sexen arter seg. Ev at det er andre problemer i forholdet? Anonymous poster hash: 39829...4a3
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2016 #16 Skrevet 1. mai 2016 "Samme gamle pølsa"? Vel, en pikk er en pikk, så stor forskjell er det ikke på disse pølsene. Det jo måten han bruker pølsa på som er forskjellig fra mann til mann Har vært sammen med mannen i 18 år, gift i 16, 4 barn sammen. Kunne ikke tenke meg å ha sex med noen andre, han kjenner meg ut og inn, jeg er trygg sammen med han og han elsker meg og har lyst på meg selv om jeg er halvgammel og har en kropp preget av svangerskap. litt sykdom og operasjoner. Skulle jeg ut på "kjøttmarkedet" nå ville jeg totalt manglet selvtillit, et par kilo ekstra, litt heng over keisersnittarr, et par andre operasjonsarr, strekkmerker og åreknuter, ting jeg vet mannen ikke bryr seg katta om men som jeg ville blitt veldig bevisst om en fremmed mann skulle se meg naken... Nei, takke seg til den samme gamle pølsa, han vet akkurat hvilke knapper han skal trykke på for å vekke dette gamle skinnet, hadde en deilig orgasme senest i går kveld Anonymous poster hash: 38096...43f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå