Anonym bruker Skrevet 1. mai 2016 #1 Skrevet 1. mai 2016 Eller burde jeg ikke gjøre det? Jeg vil få billigere rente hvis jeg binder renten.Nå har jeg 2,1 i flytende rente.Hva hadde dere gjort .Jeg har start lån fra kommunen. Anonymous poster hash: 9117e...307
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2016 #2 Skrevet 1. mai 2016 ikke binde renten! Det lønner seg veldig veldig sjelden!!! Anonymous poster hash: 82d70...414
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2016 #3 Skrevet 1. mai 2016 Jeg hadde gjort det. Det er lav rente og forutsigbare utgifter. Men ikke bind for hele låneperioden, tenk gjennom om det er en bolig du skal bo i i feks fem år, ti år, hele livet osv. Anonymous poster hash: 62456...572
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2016 #4 Skrevet 1. mai 2016 Jeg ville ikke gjort det. Det spås negativ styringsrente allerede til neste år. Anonymous poster hash: 86d25...db5
Puppen og lillemor Skrevet 1. mai 2016 #5 Skrevet 1. mai 2016 hvis banken tilbyr deg rentesats på 1,7% hvis du binder den nå, så betyr det kun en ting!! De tror og forventer at renten skal gå enda lavere...
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2016 #6 Skrevet 1. mai 2016 Jeg hadde ikke bunnet nå, hadde ventet til norsk økonomi har litt bedre utsikter før jeg bandt renta. Vi tenker å binde den etterhvert, men har litt is i magen for er ganske sikker på at renta skal enda litt lenger ned før den begynner å stige. Anonymous poster hash: 7de7a...58a
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2016 #7 Skrevet 1. mai 2016 Hvis du er i en situasjon der du ønsker forutsigbarhet og ikke har råd til en eventuell renteoppgang, bind renta 1,7% rente er jo INGENTING. Og tenk på dette: Hvor mye mer kan renta egentlig gå ned? Max 1,7%, men det kommer ALDRI til å skje fordi da tjener ikke banken noenting på å låne ut penger. Men hvor mye kan renta gå opp derimot? Joda, den kan gå opp til 100% den (kommer nok aldri til å skje det heller). Se på tallene og sett det i perspektiv. Anonymous poster hash: 42567...210
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå