Anonym bruker Skrevet 1. mai 2016 #1 Skrevet 1. mai 2016 Kan man virkelig få den to ganger på kort tid. Vi hadde en skikkelig runde i slutten av januar. Den var heftig. Og nå kaster jeg opp igjen. Bare at den føles anderledes. Spy et har en helt forferdelig smak jeg aldri har opplevd tidligere. Jeg har helt grusomme smerter øverst i magen. Jeg er klam, svimmel og har veldig mye hjertebank. Anonymous poster hash: d315d...f72
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2016 #2 Skrevet 1. mai 2016 Jada, fullt mulig å bli smittet av forskjellige magevirus med kort mellomrom God bedring Anonymous poster hash: 34a49...bb6
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2016 #3 Skrevet 1. mai 2016 Det er jo 3mnd siden januar, det er jo lenge siden. Har vært med på å få det to ganger på to uker, det var slitsomt. Jeg ble flest dårlig, så mannen, så barnet vårt som igjen smittet meg. (Ikke så lett å unngå når han spydde på meg flere ganger) Anonymous poster hash: 34602...673
Mamma_til_2 Skrevet 1. mai 2016 #5 Skrevet 1. mai 2016 Ja det går fint, det et ikke samme viruset som i januar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå