Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Spiste frokost som vanlig men tok ett glass eplejuice etter at jeg hadde drukket litt melk..Pleier å drikke eplejuice men når jeg drikker det sammen med mat så blir jeg småkvalm og det kjennes ut som det blir altfor mye syre nedi magen...

Begynte å om møblere på rommet til 4 åringen rett etter frokost og plutselig ble jeg så uvel,varm,vondt i hodet og puls på 82 og litt småskjelven...Og jeg sliter med angst så jeg blir bekymret og det blir værre...Nå har jeg satt meg litt i sofaen og pulsen er nede på 72,fått av meg litt klær (gikk med fleece genser + fleece bukse så ikke rart jeg ble varm). Vondt i hodet og småsvimmel er jeg,men har ikke sovet nok timer i natt og ble vekket av 4 åringen på morgenkvisten og sovna igjen altfor hardt 1 times tid..

Anonymous poster hash: e16a3...fe2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slapp av! Det er bare angsten som stresser deg. Det er ikke farlig å bli svimmel eller ha høy puls. Legg deg nedpå litt så går det over.

Anonymous poster hash: 24652...930

Skrevet

Det begynner å gi seg litt nå 😊 Men har vondt i hodet og er litt skjelven i arma...Hodet er slik tungt og vondt som jeg pleier å være når jeg sovner igjen hardt og har fått ett par timer for lite søvn 😉 Hadde ikke angst i utgangspunktet men den slo nok til da jeg ble så uvel og varm..Pulsen stiger vel også når man blir veldig varm...

Hi

Anonymous poster hash: e16a3...fe2

Skrevet

Puls på 82 er uansett ikke høyt. Slutt å mål pulsen, du blir nok bare ekstra stressa av det:-)

Anonymous poster hash: bce75...bbd

Skrevet

Skutt å kjenne sånn etter!

Anonymous poster hash: 73af4...755

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...