Anonym bruker Skrevet 1. mai 2016 #1 Skrevet 1. mai 2016 Først vil jeg si at jeg elsker mannen og han er fantastisk med både meg og barna. Det jeg har lagt merke til og spesielt etter at nummer to kom er at mannen er utrolig dårlig på å huske beskjeder. Selv en enkel beskjed på noe han skal gjøre om fem minutter blir tull. Som i dag. Eldste skal ha en drikkemedisin og det blandes i juice med litt vann. Jeg gav han beskjed om at det skulle 70 ml juice og 40 vann. Han gikk rett ned på kjøkkenet og blande 70 ml vann og 40 juice. Selvsagt smakte medisinen dritt og måtte lage ny. Ikke noen stor greie og jeg ble ikke sur men er dette helt normalt for menn? Slike små misforståelser oppstår støtt der han enten bare har fått med seg en halv beskjed eller misforstått. Jeg er nesten litt bekymret for at det er noe galt for han har blitt mye verre de siste to årene. Normalt? Anonymous poster hash: d00c2...10e
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2016 #2 Skrevet 1. mai 2016 Har du spurt ham om han selv er klar over at det er blitt mye verre de siste to årene? Det trenger ikke være annet enn stress og lite søvn som gjør at man får dårligere hukommelse. Men om den tydelig blir dårligere så bør mannen gjøres oppmerksom på det og hvis det ikke er f.eks. stress/søvn og kosthold/aktivitet er godt, da er det vel greit å ta en legesjekk. Tidlig demens snakkes ikke mye om, men det er jo noen som får det også, selv om det ikke er mange. Så lenge dere er småbarnsforeldre så er det langt mer trolig at det er stress eller søvnmangel eller livsstil som er årsaken Anonymous poster hash: 1eeb8...b33
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå