Gå til innhold

Jeg har hostet i flere måneder. Og nå i natt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hostet jeg opp masse slim med skum og blod. Legen min har trekt litt på skuldrene da han ikke finner noen løsning på det. Han har tatt røntgen som er normal. Infeksjon prøver som er normal og lyttet. Finner ikke noen årsak til denne hosten.

Har prøvd det meste. Cosylan også uten hjelp.

Er verst om natten. I 5 mnd har jeg hostet non stopp. Er tørrhoste som er verst på natt. Føler også at jeg småhangler. Har sånn feber følelse i kroppen som ikke bryter ut.

Noen som har opplevd lignende? Hva var årsaken?

Anonymous poster hash: 7137d...c0e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du testet for allergier? Røyker du?

Anonymous poster hash: 527f5...710

Skrevet

Er du testet for allergier? Røyker du?

Ble testet for noen år siden. Har ingen.

Røyker ikke.

Hi

Skrevet

Hostet jeg opp masse slim med skum og blod. Legen min har trekt litt på skuldrene da han ikke finner noen løsning på det. Han har tatt røntgen som er normal. Infeksjon prøver som er normal og lyttet. Finner ikke noen årsak til denne hosten.

Har prøvd det meste. Cosylan også uten hjelp.

Er verst om natten. I 5 mnd har jeg hostet non stopp. Er tørrhoste som er verst på natt. Føler også at jeg småhangler. Har sånn feber følelse i kroppen som ikke bryter ut.

Noen som har opplevd lignende? Hva var årsaken?

Svigerfar med KOLS hadde det slik før han startet på medisiner (men han var 80) På tide å bli henvist til lungelege?

Anonymous poster hash: 07d27...661

Skrevet

Du,dette høres ut som en god Mykoplasma lungebetennelse. Slik sliter jeg med hver høst.Problemet er at den ikke slår ut på CRP, og den vises ikke på røntgen. Du trenger sikkert en god runde med EryMax.

MEN,du hoster opp blod og skum?Du kan ikke ha en liten blodpropp som ligger der?Jeg hadde uansett ringt legevakt i dag og forklart problemet!Er det det,burde du i hvertfall ikke vente til i morgen!

Anonymous poster hash: 3fe28...b77
Skrevet

Ble testet for noen år siden. Har ingen.

Røyker ikke.

Hi

Men du KAN ha utviklet allergier nylig . Ville tatt en grundige sjekk hos legen .

Skrevet

Det kan hende du får litt magesyre i lungene på natta når du ligger. Jeg holdt på som deg, hostet og hostet og kastet opp slim. Fastlegen fant ikke ut noe. Var hos spes og fikk somac mot magesyren. Problem løst!!

Anonymous poster hash: 1d87d...4fa

Skrevet

Chlamydiphila pneumonia kan også gi lignende symptomer hos noen. På samme måte som mycoplasma kan det være vanskelig å få det påvist.

Ta kontakt med legen igjen, eller bytt lege, Hi, for det er for tafatt av legen å ikke ha gjort noe når du har hatt det slik i nærmere et halvt år!

Anonymous poster hash: 07b33...685
Skrevet

Ja jeg syns legen min har vært noe tafatt. Hvertfall når jeg tidligere har hatt perikarditt og myokarditt etter å ha gått med langvarige infeksjoner.

Har fjernet mandlene pga det.

Skrevet

Ja jeg syns legen min har vært noe tafatt. Hvertfall når jeg tidligere har hatt perikarditt og myokarditt etter å ha gått med langvarige infeksjoner.

Har fjernet mandlene pga det.

Da synes jeg du absolutt bør bytte lege!

Anonymous poster hash: 07b33...685

Skrevet

Med tanke på at du har hostet blod og skum, synes jeg du skal ta en telefon til legevakten hvis du ikke allerede har gjort det. I hvertfall fastlegen i morgen.

Skrevet

Med tanke på at du har hostet blod og skum, synes jeg du skal ta en telefon til legevakten hvis du ikke allerede har gjort det. I hvertfall fastlegen i morgen.

Ja tok bilde av det som kom opp siden det virker som om legen ikke tror på meg. Kanskje han tar meg mer på alvor hvis han ser bilde.

Skal ringe fastlege i morgen siden de ikke har mulighet til å ta så mye prøver på legevakten her jeg bor.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...