Gå til innhold

Hvor mange venninner har dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som dere treffer jevnlig?

Anonymous poster hash: cd229...9cc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

7-8 stk

Skrevet

2 bestevenninner, og 5-6 andre som er i varierende grad fortrolig involvert.

Utrolig flotte damer!

Skrevet

Ingen

Anonymous poster hash: 30e9a...f42
Skrevet

10 stk kanskje, ser venninner nesten hver dag. My extended family!

Skrevet

Ingen, de har forsvunnet en etter en. Jeg og samboer har vært gjennom en krise i forholdet, og det viser seg at jeg hadde dårlige venninner som syns det er lettere å synse om det på avstand. De ville meg ikke godt, derfor var de heller ikke verdt å samle på.

Anonymous poster hash: 11601...1ac

Skrevet

1. Hadde fler som jeg traff innimellom, men ender alltid til slutt opp med henne som er min beste venn💙. Vet ikke hva jeg hadde gjort uten henne! Vært bestevenner i over 20 år❤️

Anonymous poster hash: 6dba7...c03

Skrevet

Rundt 10 venninner. 3 bestevenninner :-)

Anonymous poster hash: 56c90...007

Skrevet

6

Anonymous poster hash: 4fce4...14a

Skrevet

1 bestevenninne, 2 nære venninner og 5 andre venninner jeg ikke treffes så ofte dessverre.

Anonymous poster hash: 945c8...f74

Skrevet

2 bestevenninner, 5-6 andre gode venninner som jeg møter jevnlig.

Anonymous poster hash: 3d2a6...d02

Skrevet

1 , men jeg vet hun har andre venniner hun setter forran meg .

Resten mistet jeg når jeg fikk barn. 😯

Anonymous poster hash: 25d14...d2c

Skrevet

10-12 stykker, alle i den kategorien at vi ikke treffes så fryktelig ofte lengre, men vi har det helt topp når vi er sammen.

Skrevet

1 veldig nær venninne. 1 veldig nær mannlig venn. Tre stk fra vgs som treffes sjeldent, men veldig gøy når det først skjer. To-tre fra turnustiden, 3-4 stk fra jobben som jeg har jevnlig kontakt med utenom jobb.

Anonymous poster hash: 56b18...628

Skrevet

6 veldig nære og 7 mer perifere

Anonymous poster hash: 6807c...1f9

Skrevet

8 nære som jeg treffer og snakker med flere ganger i uka.

Anonymous poster hash: 404bf...d21

Skrevet

7 nære , to av de er jeg mest sammen med . Pluss altfor mange andre venninner jeg ikke rekker møte så ofte dessverre :/ skulle gjerne hatt mer tid :)

Anonymous poster hash: 48ee8...b2b

Skrevet

Ingen bestevenninne, det har jeg aldri hatt. Har en venninne som jeg ser av og til. Og så har jeg noen bekjente. De fleste av dem har jeg ikke sett på rundt 5-8 år.

Anonymous poster hash: d7e64...3a5

Skrevet

Hva er jevnlig da? Jeg har kanskje 15 totalt som jeg regner som venninner, det er den gjengen som er naturlig å invitere på jentekveld, fest, o.l. Men vi treffes sjelden. Treffer 1-2 av dem (forskjellige) kanskje en gang i mnd. Nå bor bestevenninnen min et annet sted i landet en periode, men ellers så treffer jeg henne kanskje 3 ganger i mnd.

Skrevet

Ingen. Men jeg har litt ymse angstdiagnoser, så for meg er det en lettelse å slippe å forholde seg til folk man føler man må ting med..

Anonymous poster hash: 540c2...9e6

Skrevet

Ingen gode venninner her jeg bor, men jeg har et par bekjente. Min aller beste venninne bor på en annen kant av landet, men vi snakker i telefonen hver dag, sender flere snapper og meldinger. Skulle ønske hun bodde nærmere! Da hadde vi nok vært mye sammen :-)

Anonymous poster hash: 04338...e0c

Skrevet

Ingen.

Anonymous poster hash: 10e57...191
Skrevet

4 som jeg treffer jevnlig, pluss 4-5 når vi er hele storgjengen som finner på noe (sjeldnere).

Anonymous poster hash: 445f4...621
Skrevet

3 bestevenninder, 7 veldig gode venninder og 14 gode venninder.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...