Anonym bruker Skrevet 30. april 2016 #1 Skrevet 30. april 2016 Er 35 og blåhvit året rundt. Har virkelig gått inn for å bli brun. Aldri lykkes. Noen som har hatt det slik hvor det endret seg i voksen alder? Tips og råd??? Anonymous poster hash: d99a9...68a
Anonym bruker Skrevet 30. april 2016 #2 Skrevet 30. april 2016 Jeg var slik til jeg ble voksen, så tok jeg meg utendørs sommerjobb og ting endret seg. Etter det sitter fargen bedre (dvs jeg blir like "brun" på armene etter en sommer ute som andre blir etter en vinter inne- men jeg er ikke lenger kritthvit!). Lite å gjøre tror jeg- du er dømt til porselenshud, bli så mye solbrent for minimalt med farge at du risikerer hudkreft eller velge spraytan! Se humoren i det er mitt råd! Hvis ingen har spurt deg om du er albino ennå, har du et stykke igjen (jeg har fått det spørsmålet...)! Anonymous poster hash: 55893...f25
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2016 #3 Skrevet 1. mai 2016 Man er født med et visst antall pigmenter, så for noen er det rett og slett ikke mulig å bli brun. Anonymous poster hash: 5d710...8e3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå