Gå til innhold

Småmark

Anbefalte innlegg

Skrevet

Datteren min på snart 6 har klødd veldig i rumpa ved leggetid de siste dagene. Så ikveld hvite prikker i avføringen hennes. Skal kjøpe markmiddel på vaktapotek i mrg. Vil det virke fort?

Anonymous poster hash: 8d395...dda

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det kan ta flere dager før de dør helt...kløen forsvinenr ikke over natten. men pleir å hjelpe på allerede etter et døgn... du kan sjekke avgøringen om det komemr levende mark eller ikke...

Nå må du sette igang nazi hygiene tiltak, og det må vedvare til kuren er tatt for andre gang.

mine best tips er: dusje rompe med en gang man står opp, alt sengetøy og håndkler  og truser kokvaskes hver dag, badegulv og toalett osv "steriliseres" med vasking, så sprit, desinfeksjon av ipader, fjernkontroller dørhåndtak osv...

senger støvsuges hver dag etter at sengetøy er fjernet.

alle må selvsagt ha hvert sitt håndkle, som kun enyttes en gang, før det kokvaskes.

Disse prosedyrene må gjentas daglig.

Og husk, alle i familien må behandles, ellers smitter dere hverandre i tur og orden.

Anonymous poster hash: 9ab4f...eb1
Skrevet

det kan ta flere dager før de dør helt...kløen forsvinenr ikke over natten. men pleir å hjelpe på allerede etter et døgn... du kan sjekke avgøringen om det komemr levende mark eller ikke...

Nå må du sette igang nazi hygiene tiltak, og det må vedvare til kuren er tatt for andre gang.

mine best tips er: dusje rompe med en gang man står opp, alt sengetøy og håndkler  og truser kokvaskes hver dag, badegulv og toalett osv "steriliseres" med vasking, så sprit, desinfeksjon av ipader, fjernkontroller dørhåndtak osv...

senger støvsuges hver dag etter at sengetøy er fjernet.

alle må selvsagt ha hvert sitt håndkle, som kun enyttes en gang, før det kokvaskes.

Disse prosedyrene må gjentas daglig.

Og husk, alle i familien må behandles, ellers smitter dere hverandre i tur og orden.

( og selvsagte ting som håndvask før og et hvert måltid, ved dobesøk bør hender både vaskes og sprites, og neglene må skamklippes helst... )

Skrevet

Tar et par dager før det har ordentlig effekt..

Jeg har aldri kjørt et regime så strengt som anonym over her! Kokvask av sengetøy, håndklær, kluter, undertøy.. Korte negler og ekstra nøye med håndvask!

Ny kur etter ca 2 uker!

Skrevet

Vi har så god hygiene, så synes det er litt ekkelt. Men er vel fra bhg.

Ser ingebting i rumpa hennes, men er vel bevis nok med kløe hver kveld og masse hvite prikker i avføring,

Faren og jeg har ingen symptomer....behandles likevel?

Skrevet

Vi har så god hygiene, så synes det er litt ekkelt. Men er vel fra bhg.

Ser ingebting i rumpa hennes, men er vel bevis nok med kløe hver kveld og masse hvite prikker i avføring,

Faren og jeg har ingen symptomer....behandles likevel?

Alle må behandles!

Er jo bare en pille så det er jo null stress

Anonymous poster hash: 37c33...8f7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...