Gå til innhold

Passer kaptein sabeltann show for en 3-4 åring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken alder er den best egnet for??

Er det litt skummelt? Høye lyder og effekter?

Anonymous poster hash: 6ca87...9c9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer an på hvor lettskremt han er.

Det er jo stor forskjell på barn, men dette er langt etter sengetid så de er litt overtrøtte og ekstra følsomme, det er mørkt, og det er masse høy lyd, lyseffekter, smell osv.

For mine barn har det ikke passet før rundt 5-års alder.

Anonymous poster hash: f31db...d5c
Skrevet

Jeg var på sabeltannshow i 94, da jeg var fire. Gikk greit det, selv om det var noen skumle partier (som når grusomme gabriel kom opp av vannet)

Anonymous poster hash: 4e2e0...6e5
Skrevet

Jeg tror at showene er endret en del siden 94?

Takk for svar,da vet jeg at det ikke er noe for vår gutt.

Skrevet

Jeg tror at showene er endret en del siden 94?

Takk for svar,da vet jeg at det ikke er noe for vår gutt.

Javisst, men konseptet er jo det samme. Men sikkert enda med lyd/lydeffekter osv.

Skrevet

Min mellomste sønn har vært der siden 3 år. Fylte 3 år i juni og var på showet i juli. Elsket det!! Min eldste synes fortsatt smellene er skumle. Ergo...det er individuelt

Skrevet

Javisst, men konseptet er jo det samme. Men sikkert enda med lyd/lydeffekter osv.

Ja enig med deg.

Men er smell og effekter han er redd. Han syns det er skummelt å gå på kino og teater er enda verre..

Skrevet

Gutten vår er født i mars, han så showet første gang det året han ble 3 år. Så 3 år og 4 mnd. ca.

Han syns det var spennende, litt skummelt. Men ikke slik at han snakket negativt om det i ettertid.

Var også året etter. Lik reaksjon egentlig.

Anonymous poster hash: 10a4f...912

Skrevet

Ja enig med deg.

Men er smell og effekter han er redd. Han syns det er skummelt å gå på kino og teater er enda verre..

Hvis han synes kino og teater er skummelt har han virkelig ikke noe på det showet å gjøre ennå. Myye smell, lyder og skuespillere som kommer tett på. Kaptein Sabeltann kan være intens....tror du vet svaret på dette selv. Vent et år!!

Skrevet

min skal dit og da er han ca 3,5 år, tror det går veldig bra, han elsker sabeltann, og broren min var bare 2 år når han  så og han elsket det, så kommer nok an på barna også tenker jeg :)

Skrevet

Noen som vet når på kvelden showet er? Blir det ikke veldig sent for så små?

Anonymous poster hash: 4c0c6...2e8

Skrevet

23 :) skal dit i sommer med min 3,5 åringen :)

Skrevet

Storebror var 3 år og 5 måneder og elsket showet. Lillebror vil være 2 år og 11 måneder når vi drar i sommer. Siden lillebror er fem hakk tøffere enn storebror, tror vi det går bra.

Anonymous poster hash: 170db...5f9

Skrevet

Showet begynner kl 23.00.

Tips: sitt litt langt bak med de minste. Da får de showet litt på avstand og får mer oversikt.

Vår 1 åring hang med på lasset når alle søskenbarna skulle. Vi hadde med øreklokker til han, han satt på fanget og satt stille hele tiden.

Anonymous poster hash: 06a1f...4b1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...