Gå til innhold

Nabodama gråter i armene til mannen min

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den dama eier ikke skam 😂

Det har lenge vært en stående vits mellom mannen min og meg at hun har sett seg ut han. Det er veldig tydelig at hun unngår meg så godt hun kan, men med det samme mannen er ute alene så kommer hun trippende.

Da er det fnising, kasting på hår og ikke måte på.

I dag jobbet mannen i hagen mens jeg styrte på kjøkkenet. Jeg såg at nabodama sin vane tro kom ut ganske raskt, men det er jeg vant til så jeg reagerte ikke noe på det.

Etter en stund kaster jeg et blikk ut vinduet og set at hun henger rundt halsen hans mens han står med ene armen rett ned og klapper henne litt tafatt på ryggen med den andre.

Da han kom inn fortalte han at hun var så fortvilet over dårlig råd og at hun kanskje må selge huset, så han fikk seg ikke til å dytte henne bort.

Jeg tenker at det er krokodilletårer og et ledd i å kapre mannen min, og da kjenne jeg at nok egentlig er nok.

Mannen er stille og høflig av seg og møter henne med vennlighet, men gir ingen signaler om at han er interessert (hun har en del egenskaper han virkelig ikke verdsetter), men har nok problemer med å sette grenser.

Jeg har som sagt ikke brydd meg særlig før og tenkt at hun får drive på, men i dag kjente jeg at det egentlig er nok. Ungene og naboene ellers får jo også med seg dette.

Hadde dere sagt noe til dama, eller bare latt det gå?

Anonymous poster hash: bb958...a1e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde bedt henne skygge banen

Skrevet

Hadde invitert henne inn på te. Så fikk mannen fred, og om det var noe hun trengte å prate om så kunne hun ha fått gjort det. 

Skrevet

Jeg hadde ikke sagt noen verdens ting. Han er din, bare din. Hun kan prøve seg så mye hun vil, og han vil bare ha deg, og ikke henne.

Anonymous poster hash: 9bf90...18e
Skrevet

Hadde invitert henne inn på te. Så fikk mannen fred, og om det var noe hun trengte å prate om så kunne hun ha fått gjort det.

Haha, hun er aldeles ikke interessert i å drikke te med meg, det er såvidt hun hilser på meg og om jeg prøver å få i gang en samtale har hun aldri tid.

Skrevet

Hade begynt å flørte med henne og sagt du syns det er fristende med trekant og regner med hun er up forvit når hun stryker slik etter mannen din.

Da blir det nok fort slutt.

Anonymous poster hash: 00d41...648

Skrevet

jeg hadde klaska opp vinduet og spørt hvorfor hu sto der, og sagt at hu heller fikk komme inn på en kopp kaffe. 
så hadde jeg plassert henne i sofan og spurt om det går bra med henne, og sendt mannen ut igjen etter han hadde fulgt henne inn :D  så hadde jeg også spurt om hvorfor hun ikke forteller deg sånne ting og at hun alltid kan kome til deg om det er noe, fordi mannen din har nok å tenke på! :D kabOom.

Anonymous poster hash: a3c3d...6e0
Skrevet

Stemmer det at du har skrevet om dem før?

Jeg ville ikke sagt noe, da fremstår man fort som sjalu/eiesyk.

Syns det er litt "usjarmerende" (i mangel på et bedre ord 😜) at en mann er så hjelpesløs at kona må kjempe hans kamper. Det hadde jeg oppfattet som litt patetisk, egentlig.. Sånn helt ærlig.. 😬

Syns han hun går for langt får han heller si noe til henne selv. Eller bare holde henne litt på avstand.

Og litt sånn på siden, det lyser lang vei at du ikke liker henne (du håner henne faktisk), kan det være derfor hun ikke akkurat kommer løpende når du er med? Fordi hun merker at du ikke liker henne?

Anonymous poster hash: 300cc...1b1

Skrevet

Syns det er litt "usjarmerende" (i mangel på et bedre ord ) at en mann er så hjelpesløs at kona må kjempe hans kamper. Det hadde jeg oppfattet som litt patetisk, egentlig.. Sånn helt ærlig..

Syns han hun går for langt får han heller si noe til henne selv. Eller bare holde henne litt på avstand.

Og litt sånn på siden, det lyser lang vei at du ikke liker henne (du håner henne faktisk), kan det være derfor hun ikke akkurat kommer løpende når du er med? Fordi hun merker at du ikke liker henne?

Hvorfor er det så ille å fremstå som sjalu? Sjalusi er helt legitim følelse, og denne dama virker bare frekk. Man legger ikke seg etter NABOENS mann altså, rett foran øyne på kjerringa. Og du over, må man flørte med mannen til dama som ikke liker deg? Er det for å hevne seg eller for få få henne til å like deg bedre? Jeg har da en flust med mennesker som ikke liker meg, men det faller meg ikke inn å gå etter mennene deres for det... Det er ikke konas skyld at enkelte damer er frekke nok til å flørte uhemmet med mannen hennes mens hun står og ser på. Selv om man noen ganger får inntrykk på DiB at kona har alltid skyld i alt, så er ikke dette tilfelle.

HI: det med trekant høres artig ut :) Eller at du begynner å legge an på henne og later som du er lesbisk, akkurat på samme måte som hun legger an på mannen din.

Skrevet

Syns det er litt "usjarmerende" (i mangel på et bedre ord 😜) at en mann er så hjelpesløs at kona må kjempe hans kamper. Det hadde jeg oppfattet som litt patetisk, egentlig.. Sånn helt ærlig.. 😬

Har ikke skrevet om det før, nei.

Klart jeg ikke liker henne, hun vil ta mannen min😂 det er da grenser for hvor raus jeg er.

Mannen er nok litt tafatt, men det har som sagt ikke vært noe problem før, bare noe vi har ledd litt av, mens dette siste stuntet var litt over kanten. Han kommer nok til å si fra om det eskalerer, men så er han litt redd for å virke innbilsk også, hun er typen til å hyle høyt opp om man konfronterer henne og kan finne på å nekte høylydt.

Hun er virkelig ikke særlig sjarmerende altså.

Skrevet

Haha, hun er aldeles ikke interessert i å drikke te med meg, det er såvidt hun hilser på meg og om jeg prøver å få i gang en samtale har hun aldri tid.

Nettopp. Dermed måtte hun ha gått. 

Skrevet

Nettopp. Dermed måtte hun ha gått.

😂god plan.

Men hun går alltid om jeg kommer, så jeg hadde ikke trengt å invitere på te. Jeg gidder jo ikke å gå ut hver gang jeg ser hun henger rundt han, jeg har nok med å passe på barna om jeg ikke skal løpe etter nabokona også.

Hi

Skrevet

Hvorfor er det så ille å fremstå som sjalu? Sjalusi er helt legitim følelse, og denne dama virker bare frekk. Man legger ikke seg etter NABOENS mann altså, rett foran øyne på kjerringa. Og du over, må man flørte med mannen til dama som ikke liker deg? Er det for å hevne seg eller for få få henne til å like deg bedre? Jeg har da en flust med mennesker som ikke liker meg, men det faller meg ikke inn å gå etter mennene deres for det... Det er ikke konas skyld at enkelte damer er frekke nok til å flørte uhemmet med mannen hennes mens hun står og ser på. Selv om man noen ganger får inntrykk på DiB at kona har alltid skyld i alt, så er ikke dette tilfelle.

HI: det med trekant høres artig ut :) Eller at du begynner å legge an på henne og later som du er lesbisk, akkurat på samme måte som hun legger an på mannen din.

Ok greit, istedenfor å bruke ordet "sjalu", la meg heller bruke ordet "fjortis"..

Jeg drar meg mot 40 år, noe som betyr for meg at jeg er rimelig sikker på meg selv. Jeg føler intet behov for å krangle med nabodama grunnet noe jeg ANTAR stemmer. (Jeg stoler på at jeg er god nok for ham, og anser ikke andre damer som en trussel.) For vet du, ingen av oss (ikke hi engang) kan vite for sikkert at hun faktisk legger seg etter mannen. Alt jeg leser er en dame som FØLER at naboen er ute etter mannen hennes fordi hun går ut for å snakke med ham, og ikke henne. Og utifra måten hi omtaler naboen så kan jeg faktisk forstå hvorfor hun unngår henne...

Hun syns naboen flørter med mannen, men det KAN jo være tilfellet at hun faktisk liker å prate med ham fordi han er hyggelig mot henne? Ikke alle damer som er hyggelige mot menn er ute etter et knull eller å "ta ham fra kona".. Just saying..

Syns det var voldsomt til lynsjesteming i noen svar uten å engang vite noe om naboens agenda utover hva hi forteller. Og jeg tror ikke blindt på fremmedes forklaringer..

Men hi, ikke gå ut og flørt og lat som om du er lesbisk.. Om du ikke har veldig lyst til å drite deg ut, da.. For hadde du begynt sånn med meg fordi jeg har en god tone med mannen din så ville du framstått som teit, fjortis og aldri så lite patetisk.. Beklager, ikke meningen å være frekk, men jeg hadde bare himlet med øya over sånn oppførsel..

Og en ting til; om jeg, som nabo, ikke engang hadde hatt lyst til å snakke med deg, tror du virkelig jeg hadde hatt lyst til å ha sex med deg?? 😝😝

Nei, det er en dårlig løsning..

Skrevet

Ok greit, istedenfor å bruke ordet "sjalu", la meg heller bruke ordet "fjortis"..

Jeg drar meg mot 40 år, noe som betyr for meg at jeg er rimelig sikker på meg selv. Jeg føler intet behov for å krangle med nabodama grunnet noe jeg ANTAR stemmer. (Jeg stoler på at jeg er god nok for ham, og anser ikke andre damer som en trussel.) For vet du, ingen av oss (ikke hi engang) kan vite for sikkert at hun faktisk legger seg etter mannen. Alt jeg leser er en dame som FØLER at naboen er ute etter mannen hennes fordi hun går ut for å snakke med ham, og ikke henne. Og utifra måten hi omtaler naboen så kan jeg faktisk forstå hvorfor hun unngår henne...

Hun syns naboen flørter med mannen, men det KAN jo være tilfellet at hun faktisk liker å prate med ham fordi han er hyggelig mot henne? Ikke alle damer som er hyggelige mot menn er ute etter et knull eller å "ta ham fra kona".. Just saying..

Syns det var voldsomt til lynsjesteming i noen svar uten å engang vite noe om naboens agenda utover hva hi forteller. Og jeg tror ikke blindt på fremmedes forklaringer..

Men hi, ikke gå ut og flørt og lat som om du er lesbisk.. Om du ikke har veldig lyst til å drite deg ut, da.. For hadde du begynt sånn med meg fordi jeg har en god tone med mannen din så ville du framstått som teit, fjortis og aldri så lite patetisk.. Beklager, ikke meningen å være frekk, men jeg hadde bare himlet med øya over sånn oppførsel..

Og en ting til; om jeg, som nabo, ikke engang hadde hatt lyst til å snakke med deg, tror du virkelig jeg hadde hatt lyst til å ha sex med deg?? 😝😝

Nei, det er en dårlig løsning..

Det kunne da virkelig ikke falt meg inn å hverken flørte eller ha sex med dama! De rådene er da ikke seriøst ment.

Det er faktisk ingen tvil om at hun flørter det hun er god for, det ser man med et halvt øye. Det er STOR forskjell på å ha god tone og å legge seg etter noen. Om du har peoblemer med å skille det skjønner jeg at du ikke stoler helt på min fremstilling.

Hi

Gjest Antarctica
Skrevet

Mannen din får ta og bli voksen og splintre det håpet hennes en gang for alle. Det er ikke din jobb.

Skrevet

Beklager mannen din si at du gjerne har lyst til å bli kjent med deg. Hørte Hva svaret er. Om hun er så frekk og sier at hun ikke er interessert, bør mannen din faktisk si at da er heller ikke han interessert i å prate noe mer med henne heller. Det vil sette henne i stor forlegenhet, deg i et godt lys som har en sånn hensynsfull, god mann som faktisk er glad i DEG. 😊Fortell oss hvordan dette går! 😉

Anonymous poster hash: 81468...088

Skrevet

Be mannen din si at du gjerne har lyst til å bli kjent med henne. Hør hva svaret er. Om hun er så frekk og sier at hun ikke er interessert, bør mannen din faktisk si at da er heller ikke han interessert i å prate noe mer med henne. Det vil sette henne i stor forlegenhet og deg i et godt lys som har en sånn hensynsfull, god mann som faktisk er glad i DEG. 😊Fortell oss hvordan dette går! 😉

Skrevet

Be mannen din si at du gjerne har lyst til å bli kjent med henne. Hør hva svaret er. Om hun er så frekk og sier at hun ikke er interessert, bør mannen din faktisk si at da er heller ikke han interessert i å prate noe mer med henne. Det vil sette henne i stor forlegenhet og deg i et godt lys som har en sånn hensynsfull, god mann som faktisk er glad i DEG. 😊Fortell oss hvordan dette går! 😉

Jeg har da ikke det minste behov for å bli bedre kjent med henne, jeg hilser når vi møtes og kommentere været osv.

Mannen og jeg snakket om det i går kveld, og ble enige om at han skal bli tydeligere på at han ikke setter pris på flørtingen. Han er beskjeden og konfliktsky og gleder seg ikke, men episoden med å ha en hulkende dame rundt halsen fikk han til å innse at det ikke går over av seg selv, hun tar fett og slett ikke hint.

Jeg får nesten vondt av henne, tenk å gjøre seg så liten!

Hi

Skrevet

Hehe. Ok, skjønner den 😊Bra mannen din skal snakke med henne da!

Skrevet

Jeg hadde ikke gjort noen ting. Hun liker mannen din bedre enn deg. Hva så?

Anonymous poster hash: 7c2c1...093

Skrevet

Så får mannen få seg noen baller og ber henne trekke seg unna.

La oss snu situasjonen:

En kvinne må bare holde ut at nabomannen grafser og flørter, fordi hun "tør" ikke si fra at hun er ukomfortabel.

Hallo?

Er han en mann? Be han ta seg samme, rette ryggen og be henne la være.

Herregud!

Anonymous poster hash: d99e2...8d8

Skrevet

Gleder meg til fortsettelsen😂

Anonymous poster hash: c1528...a3a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...