Anonym bruker Skrevet 30. april 2016 #1 Skrevet 30. april 2016 Vi var sammen 4 år, nylig slutt, MEN slik jeg nå forteller har det pågått i 4 år.Han:- er ute så og si heletiden med venner ( speiselt en kompis)- bruker penger på seg selv, men sier alltid at han ikke har- avbryter avtaler- forskyver ting, og tar veldig lett på ting, og synes det er rart når jeg reagerer, fks om han ikke kjøper bursdagsgave. Sier fks '' jeg har ikke penger '' og jeg tenker da '' du kunne spart '' ( han får alltid dyyre gaver )- sier '' jeg kan jeg låne penger, jeg skal hjelpe deg med lappen '' osv, men ser aldri noe til pengene.- glemmer avtaler og dobbeltbookerog ut i det evige.Da vi har kranglet eller han har hatt en dårlig periode, så tar han aldri igjen for '' det glemte '' som avtaler eller at vi ikke har gjort noe på lenge. og løper alltid rett ut med venner.- sier '' kanskje '' til alle mine forslag men er med på alt med andre. tenker seg ikke om engang, bare løper ut døra.Nå ista spurte jeg hvorfor han ikke er mer med meg, ( sett han ca 5 timer denne uke ( utenom natta )også sier han først '' har egentlig ikke noe godt svar på det, jeg har mye jeg må gjøre, og du vet jo at jeg ikke kan nå i helga '' så sier jeg '' det har jo vært sånn her i mange år '' også sier han '' jeg blir egentlig deprimert av å være med deg, fordi jeg tenker på at vi ikke er sammen mer.MEN SÅ TENKER JEG:1.Hvis han er lei seg for at vi snart skal flytte fra hverandre, hvorfor tilbringer han ikke tid nå? snart ses vi jo ikke igjen.2. Han sier han er lei seg for at det er slutt og at han elsker meg, og skulle ønske det funka, men han gjør jo ingeeenting for det?!!Er han bare respektløs eller hva faen er greia? jeg skjønner ingenting.Han har selvfølgelig perioder der han er snill og søt, men slik fortalt som over er det så og si heletiden. Anonymous poster hash: 2884e...2ac
Anonym bruker Skrevet 30. april 2016 #2 Skrevet 30. april 2016 Må også legge til at han er deprimert ( på medisiner ) og har nylig fått adhd diagnose ( ikke medisiner ) Anonymous poster hash: 2884e...2ac
Anonym bruker Skrevet 30. april 2016 #3 Skrevet 30. april 2016 Hjelp! Anonymous poster hash: 2884e...2ac
Anonym bruker Skrevet 30. april 2016 #4 Skrevet 30. april 2016 Må også legge til at han er deprimert ( på medisiner ) og har nylig fått adhd diagnose ( ikke medisiner ) Anonymous poster hash: 2884e...2ac Og dette vil du leve med Anonymous poster hash: 1abc2...61b
Anonym bruker Skrevet 30. april 2016 #5 Skrevet 30. april 2016 Og dette vil du leve med Anonymous poster hash: 1abc2...61b Nei er du gal. Var derfor jeg gjorde det slutt. jeg bare prøver å skjønne meg på han, og se ting fra hans side, men klarer det virkelig ikke. Det han gjør, stiller HELT motsatt til det han sier. blir så utrolig forvirra og usikker av han...... Anonymous poster hash: 2884e...2ac
Anonym bruker Skrevet 30. april 2016 #6 Skrevet 30. april 2016 Jeg synes ikke du skal tolke så mye hva han sier. Han har i fire år vist deg at du på ingen måte er hans hovedprioritet i livet. Det er kompiser som er viktigere, andre han respekterer mer enn deg. Ikke la diagnosene hans bli noen unnskyldning for å holde på ham når dere i realiteten ikke har hatt et godt forhold noengang. Når dere uansett har bestemt dere for at det er slutt og bare må bo sammen av praktiske grunner en liten stund til, da tenker jeg det er bedre han er mye ute slik at dere slipper å gå oppå hverandre. Gi slipp på ham og gå videre med ditt liv, for den mannen tror jeg ikke du kan få det godt med. Anonymous poster hash: 24c7c...5c9
Anonym bruker Skrevet 30. april 2016 #7 Skrevet 30. april 2016 Adhd diagnosen KAN forklare noe av dette, men hvorfor vil du tilbringe mer tid med en som du har gjort det slutt med? Anonymous poster hash: d9bdf...fc0
Anonym bruker Skrevet 30. april 2016 #8 Skrevet 30. april 2016 Trenger du å forstå han da? Du lever med det uansett hva "den egentlige forklaringen" er. Jeg ville heller fokusert på å gi ham sin siste sjanse på en sånn måte at han har størst mulighet for å lykkes (hvis du ønsker det), eller fokusert på å komme meg ut av forholdet nå (hvis du heller ønsker det). Han har nok best sjanse til å lykkes i forholdet hvis han får nok psykisk helsehjelp. Hverken depresjon eller ADHD er for småtterier å regne... Anonymous poster hash: fad5b...26c
Anonym bruker Skrevet 30. april 2016 #9 Skrevet 30. april 2016 Adhd diagnosen KAN forklare noe av dette, men hvorfor vil du tilbringe mer tid med en som du har gjort det slutt med? Anonymous poster hash: d9bdf...fc0 Fordi han spurte om vi kunne fortsette med å være venner. han kaller meg hans beste venn og den eneste han er glad i, men han viser det ikke. Anonymous poster hash: 2884e...2ac
Anonym bruker Skrevet 30. april 2016 #10 Skrevet 30. april 2016 Jeg synes ikke du skal tolke så mye hva han sier. Han har i fire år vist deg at du på ingen måte er hans hovedprioritet i livet. Det er kompiser som er viktigere, andre han respekterer mer enn deg. Ikke la diagnosene hans bli noen unnskyldning for å holde på ham når dere i realiteten ikke har hatt et godt forhold noengang. Når dere uansett har bestemt dere for at det er slutt og bare må bo sammen av praktiske grunner en liten stund til, da tenker jeg det er bedre han er mye ute slik at dere slipper å gå oppå hverandre. Gi slipp på ham og gå videre med ditt liv, for den mannen tror jeg ikke du kan få det godt med. Anonymous poster hash: 24c7c...5c9 Kunne ikke sagt det bedre selv. jeg har bare alt for mye samvittighet. tenker alllt for mye på hans føelser. og det at han ønsker å ha sex og spør om jeg kan gi han nærhet,uansett hva jeg har spurt om, så viser det at han egentlig bare fucker med huet mitt. Anonymous poster hash: 2884e...2ac
Gjest Antarctica Skrevet 30. april 2016 #11 Skrevet 30. april 2016 Hva er der å "skjønne"? Han er egoist og driter i andre. Punktum.
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2016 #12 Skrevet 1. mai 2016 Fordi han spurte om vi kunne fortsette med å være venner. han kaller meg hans beste venn og den eneste han er glad i, men han viser det ikke. Anonymous poster hash: 2884e...2ac Han vil nok ha deg som pulevenn. Anonymous poster hash: 6ee8f...b7d
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2016 #13 Skrevet 1. mai 2016 Fordi han spurte om vi kunne fortsette med å være venner. han kaller meg hans beste venn og den eneste han er glad i, men han viser det ikke. Anonymous poster hash: 2884e...2ac Her må du faktisk sette deg ned og tenke på hva som er sunt for din del. Dette er ikke holdbart for deg og det virker som du trenger å ha et lite spark i baken at det er greit å ikke tillatte han å tråkke på deg mer. Du blir tråkket på i denne situasjonen og han trenger langt mer hjelp enn det du kan gi han. Han vil trenge medisiner for å balansere tilstanden han er i men slik jeg kjenner de med adhd er at de viser veldig i klartekst hva som interesserer dem i sine handlinger og deres forhold både som kjærester og venner er ikke det viktigste for hans del. Anonymous poster hash: d9bdf...fc0
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2016 #14 Skrevet 1. mai 2016 hmm, det innlegget var veldig rotete, håper du skjønner hva jeg vil frem til Anonymous poster hash: d9bdf...fc0
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2016 #15 Skrevet 1. mai 2016 hmm, det innlegget var veldig rotete, håper du skjønner hva jeg vil frem til Anonymous poster hash: d9bdf...fc0 Skjønner absolutt hva du mener ^^ ja han er helt corny. Jeg skjønner ikke en dritt og jeg har studert både helsearberiderfag og nå helseservice, så burde jo skjønne. Men nei. Han forvirrer meg helt villt Anonymous poster hash: 2884e...2ac
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2016 #16 Skrevet 1. mai 2016 Kunne ikke sagt det bedre selv. jeg har bare alt for mye samvittighet. tenker alllt for mye på hans føelser. og det at han ønsker å ha sex og spør om jeg kan gi han nærhet,uansett hva jeg har spurt om, så viser det at han egentlig bare fucker med huet mitt. Anonymous poster hash: 2884e...2ac Ha samvittighet overfor deg selv! Hva ville du sagt til deg selv hvis du var din egen venninne? Og det at han spør om sex og nærhet etter at det er slutt er direkte hensynsløst overfor deg! Skal du brukes av ham når det passer for ham fordi det er bekvemmelig for ham?! Nå må du kutte ham helt ut og ta hensyn til deg selv! Selv om han har diagnoser så er det han selv og evt lege som har ansvar for ham! Du har ansvar for deg selv! Skal du få et godt liv må du bryte de følelsesmessige båndene til ham slik at du kan bygge følelsesmessige bånd til en annen mann som er verdt det i fremtiden! Anonymous poster hash: 06d74...d36
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2016 #17 Skrevet 1. mai 2016 Eksen min var ganske lik og han har også ADHD. Men han har har eget firma og driver det eksemplarisk. Så for meg holdt ikke unnskyldningen om at det var diagnosen hans som styrte livet. Fungerer han på jobb så bør han fungere hjemme. Dvs han vet hvordan han skal behandle andre med respekt og holder avtaler. Så er han like håpløs med andre? Eller behandler han alle andre bra bortsett fra deg? Anonymous poster hash: 1b543...601
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2016 #18 Skrevet 1. mai 2016 Eksen min var ganske lik og han har også ADHD. Men han har har eget firma og driver det eksemplarisk. Så for meg holdt ikke unnskyldningen om at det var diagnosen hans som styrte livet. Fungerer han på jobb så bør han fungere hjemme. Dvs han vet hvordan han skal behandle andre med respekt og holder avtaler. Så er han like håpløs med andre? Eller behandler han alle andre bra bortsett fra deg? Anonymous poster hash: 1b543...601 [/quotil Han tar mer hensyn til andre Anonymous poster hash: 2884e...2ac
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2016 #19 Skrevet 1. mai 2016 Eksen min var ganske lik og han har også ADHD. Men han har har eget firma og driver det eksemplarisk. Så for meg holdt ikke unnskyldningen om at det var diagnosen hans som styrte livet. Fungerer han på jobb så bør han fungere hjemme. Dvs han vet hvordan han skal behandle andre med respekt og holder avtaler. Så er han like håpløs med andre? Eller behandler han alle andre bra bortsett fra deg? Anonymous poster hash: 1b543...601 Takk for gode ord Anonymous poster hash: 2884e...2ac
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå