Anonym bruker Skrevet 30. april 2016 #1 Skrevet 30. april 2016 Kan han da gå hjem fra skolen og være alene hjemme i ca 1,5 time en gang i uka tenker dere? Anonymous poster hash: 5bb32...ee8
Anonym bruker Skrevet 30. april 2016 #2 Skrevet 30. april 2016 Min sønn går i 2 klasse, han har 2 min til skolen, krysser ingen veier, følger kun et fortau noen meter så er han på skolen. Han går alene til og fra skolen. Men han er ikke alene hjemme etter skolen. Han er på Aks til jeg er hjemme Anonymous poster hash: 0cfaf...e8c
Anonym bruker Skrevet 30. april 2016 #3 Skrevet 30. april 2016 Kan han da gå hjem fra skolen og være alene hjemme i ca 1,5 time en gang i uka tenker dere? Anonymous poster hash: 5bb32...ee8 Det må du nesten vurdere selv. Barn er forskjellige. Noen er selvstendige og uredd, andre ikke. Anonymous poster hash: efddf...ba9
Anonym bruker Skrevet 30. april 2016 #4 Skrevet 30. april 2016 Hadde ikke hatt noen beteneligheter med å la min 1. og 2. klassing være alene 1,5 time en dag i uka. De er alene innimellom, går alene til og fra skolen og syntes det er helt greit:) Anonymous poster hash: c9c0a...a58
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå