Anonym bruker Skrevet 30. april 2016 #1 Skrevet 30. april 2016 Og sitter her og later som at ingenting er galt.. Mest lyst å gå i dusjen og grine fra meg og så komme inn igjen og late som ingenting igjen. Kort fortalt; Uka har vært lang, mannen har jobbet overtid hele uka. Dvs ca 12-13 timer om dagen. Komt sent hjem og gått rett i seng, og snakket i mobilen fra han kommer inn til han la seg (jobbrelatert) Ungene (de to eldste) har ikke gjort annet enn å krangle og slåss, så jeg føler dette har vært den verste kjefteuken noensinne. I tillegg har minsta krevd sitt, så alt dette alene er slitsomt. Har jo vært alenemor til de to eldste, så burde jo være vant til dette.. (Ny mann og ekstra unge nå altså) I dag kom mannen hjem fra jobb i godt humør. Jeg var sliten, for de to kranglefantene hadde virkelig slått på et ekstra gir rett før mannen kom hjem. Og så fortsatte de like fullt når han gikk i dusjen. Da mista jeg det siste lille av tålmodighet og ble rett og slett rasende! Sendte de to eldste på hver sitt rom, og når mannen kom inn på kjøkkenet sa han at han ikke trodde det holdt med kjøttmengen jeg hadde handlet. Jeg ble jo skuffa for jeg trodde det holdt og at alt kunne roe seg. Jeg tok bilnøklene og dro for å kjøpe inn mer. Når jeg kom hjem var mannen min kjempesur for at jeg ikke sa noe før jeg dro, for han hadde en annen plan for å lage middagen. Jeg sa altså ikke ifra at jeg dro, men han sa heller ikke at han skulle lage noe annerledes. Nå har han sovnet med minsta, og jeg sitter her og skal prøve å ha det litt hyggelig etter utbruddet vårt i dag. Men humøret mitt er på bånn..... Herregud for ei forferdelig uke!! 😫😫😫😫 Anonymous poster hash: 45501...67a
Anonym bruker Skrevet 30. april 2016 #2 Skrevet 30. april 2016 off.. stakkar.. føler så meg deg. Er mye i samme situasjon om dagen. Har også to fra før, ny mann og baby på 8 mnd. Attpåtil er jeg nygravid igjen Sitter her jeg også alene en lørdagskveld etter mannen min har stukket av i utdrikkningslag.. Skulle ønske jeg kunne åpnet en vin og gitt faen.. Har ingen råd til deg, men den dusjen høres ikke så ille ut. Det hjelper enormt å gråte å lette på trykket! Stor klem til deg <3 Anonymous poster hash: 0cc27...644
Anonym bruker Skrevet 30. april 2016 #3 Skrevet 30. april 2016 Dette kjøttgreiene skjønte jeg ingenting av. Anonymous poster hash: 59b71...6a4
Anonym bruker Skrevet 30. april 2016 #4 Skrevet 30. april 2016 Når du har barn i huset så må du jo si fra om at du drar ut slik at mannen din vet det! Men han kunne også godt ha sagt noe om sine middagsideer. Sett en stor strek over denne uka, tenk på at dere begge er slitne og så begynner dere på nytt i morgen Det du forteller om er en slitsom uke, men ingen katastrofe. Så nyt kvelden i fred og ro og så starter du på en ny og bedre dag i morgen Anonymous poster hash: 0b51f...379
Anonym bruker Skrevet 30. april 2016 #5 Skrevet 30. april 2016 Er vel ikke selve "krangelen" jeg tar så tungt på, er vel mer sliten etter ei tung uke.. Føler meg fortiden så lite satt pris på også, ingen "ser" meg på en måte. Føler ungene bare kjører over meg, og driter i hvordan vi andre har det når de krangler sånn. De er jo venner innimellom også, og jeg husker jo selv hvordan jeg og søsteren min var. Men så slitsomt å måtte gå å kjefte og mase hele tiden, når jeg ikke egentlig vil det. Og så er det å rydde, vaske, lage middag, handle, planlegge, følge opp osv. Og når jeg gleder meg til mannen kommer hjem, så blir jeg skuffet når han bruker kvelden i mobilen, selv om jeg visste at denne uken kom til å bli sånn på forhånd. Skulle liksom gjerne ha fått et spm om hvordan jeg har det kanskje.. Så føler meg ganske uviktig og lite satt pris på.. Kjenner det med å bare gråte fra meg vil skje i løpet av kvelden ja.. Bare for å få løst opp systemet.. Hehe... Får få ungene i seng etterhvert og ta meg en lang dusj og sette i gang... Sender deg en klem du gravide i samme situasjon! ❤️ Anonymous poster hash: 45501...67a
Anonym bruker Skrevet 30. april 2016 #6 Skrevet 30. april 2016 Huff, så slitsomt. Skjønner godt at du er sliten og trist. Hvis det er en trøst er sikkert mannen din også veldig sliten av så mye overtid, samt at han må bruke den lille fritiden han har på jobbrelaterte tlf, så sikkert derfor lunta hans ang middagen var kort. Han burde ha sett deg hvordan du har det, og spurt deg og tatt hensyn, men kanskje han ikke har så mye overskudd han heller. Kanskje han ikke føler seg sett heller. Håper at det blir bedre for deg imorgen Anonymous poster hash: 2505d...847
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå