Anonym bruker Skrevet 30. april 2016 #1 Skrevet 30. april 2016 Gutten min (2 i slutten av mai) slår seg ikke til ro med leker innendørs. Han springer fra det ene til det andre, opp på kjøkken benker, opp og ned trapper, roter utover og går videre til neste aktivitet. Setter meg ned med f.eks duplo, puttekasse, biler etc, men det hjelper lite. Er det normalt for alderen? Jenta mi lekte mer på den alderen, er det forskjell på gutter og jenter? Anonymous poster hash: 927a9...1b8
Anonym bruker Skrevet 30. april 2016 #2 Skrevet 30. april 2016 normalt.... går over i 4 årsalderen... Anonymous poster hash: 3a79a...8db
Anonym bruker Skrevet 30. april 2016 #3 Skrevet 30. april 2016 Min er også sånn. Anonymous poster hash: 86339...a69
Anonym bruker Skrevet 30. april 2016 #4 Skrevet 30. april 2016 Høres helt normalt ut, men det er pga personlighet og ikke kjønn. Anonymous poster hash: 584fb...7a7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå