Gå til innhold

Gutt snart 2 år


Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min (2 i slutten av mai) slår seg ikke til ro med leker innendørs. Han springer fra det ene til det andre, opp på kjøkken benker, opp og ned trapper, roter utover og går videre til neste aktivitet. Setter meg ned med f.eks duplo, puttekasse, biler etc, men det hjelper lite. Er det normalt for alderen? Jenta mi lekte mer på den alderen, er det forskjell på gutter og jenter?

 

Anonymous poster hash: 927a9...1b8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

normalt.... går over i 4 årsalderen...



Anonymous poster hash: 3a79a...8db
Skrevet

Min er også sånn.



Anonymous poster hash: 86339...a69
Skrevet

Høres helt normalt ut, men det er pga personlighet og ikke kjønn.



Anonymous poster hash: 584fb...7a7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...