Anonym bruker Skrevet 30. april 2016 #1 Skrevet 30. april 2016 Vi har ett barn, men har ikke fått noe fradrag.....barnet er 8 år. Går ikke i SFO da jeg er hjemme fordi jeg er ufør. Har vi ikke rett til å trekke fra noe? Anonymous poster hash: 6c7bf...7ba
Anonym bruker Skrevet 30. april 2016 #2 Skrevet 30. april 2016 Det er barnehage og SFO som gir fradrag. Men hvis du har hatt barnevakt, kan du føre på opp til 8000kr Anonymous poster hash: fe106...868
Anonym bruker Skrevet 30. april 2016 #3 Skrevet 30. april 2016 Grunnen til at man får trekke ifra er jo at man har utgifter. Anonymous poster hash: d1176...182
Anonym bruker Skrevet 30. april 2016 #4 Skrevet 30. april 2016 Du får jo ikke fradrag for å ha barn.... Du får fradrag for barnepass. Anonymous poster hash: 7c68f...9bb
Anonym bruker Skrevet 30. april 2016 #5 Skrevet 30. april 2016 Jeg har barnevakt fordi pappaen jobber skift og det hender at jeg har en operasjon pr år eller andre timer på sykehus. Anonymous poster hash: 6c7bf...7ba
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå