Gå til innhold

Barn og selvangivelsen


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har ett barn, men har ikke fått noe fradrag.....barnet er 8 år. Går ikke i SFO da jeg er hjemme fordi jeg er ufør. Har vi ikke rett til å trekke fra noe?

 

Anonymous poster hash: 6c7bf...7ba

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er barnehage og SFO som gir fradrag.

Men hvis du har hatt barnevakt, kan du føre på opp til 8000kr

 

Anonymous poster hash: fe106...868

Skrevet

Grunnen til at man får trekke ifra er jo at man har utgifter.

 

Anonymous poster hash: d1176...182

Skrevet

Du får jo ikke fradrag for å ha barn.... Du får fradrag for barnepass.

 

Anonymous poster hash: 7c68f...9bb

Skrevet

Jeg har barnevakt fordi pappaen jobber skift og det hender at jeg har en operasjon pr år eller andre timer på sykehus.

 

Anonymous poster hash: 6c7bf...7ba

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...