Anonym bruker Skrevet 30. april 2016 #1 Skrevet 30. april 2016 Jeg hentet en kattunge i går. Han er veldig søt! Han sitter og ligger på fanget mitt hele tiden. Vasker seg på fanget mitt, gnir seg inntil meg, sitter på skulderen min og sover på fanget mitt. Han maler og maler og maler. Han er innimellom på gulvet og leker litt men ikke så mye. Han har gått i kassa, spist og drukket litt så han virker til å finne seg greit til rette.. er det bare et godt tegn på at han knytter seg til meg? Er det vanlig at kattunger trenger så mye nærhet? Anonymous poster hash: f6ee6...b33
Anonym bruker Skrevet 30. april 2016 #2 Skrevet 30. april 2016 Hvor gammel er den? De trenger nærhet ja. Er jo bare en baby som nettopp har mistet mammaen sin... Anonymous poster hash: c40a8...e50
Anonym bruker Skrevet 30. april 2016 #3 Skrevet 30. april 2016 Ja, stakkars liten 😯 Han er 12 uker.. Anonymous poster hash: f6ee6...b33
Anonym bruker Skrevet 30. april 2016 #4 Skrevet 30. april 2016 Men det vil si at jeg bør la han være oppå meg? Anonymous poster hash: f6ee6...b33
Anonym bruker Skrevet 30. april 2016 #5 Skrevet 30. april 2016 Han er et lite barn så la han få trøst fra deg i noen dager til å venne seg til den nye situasjonen sin. Ta frem leker og lek med han og han vil fort finne seg til rette. Men at du har en fang katt varer nok livet ut Anonymous poster hash: c3c4c...ca1
Anonym bruker Skrevet 30. april 2016 #6 Skrevet 30. april 2016 Jo mer du koser og bærer på den nå, jo større er sjansen for at du får en varig og hengiven pus. Den har mistet hele søskenflokken og mamma på en gang. Kattunger er vant til å ligge i en haug når de sover. Nyt det, de blir fort store. Som med andre babyer. Husk: Steriliser/kastrer pus FØR du lar den være ute. Og vent til den er minst 6mnd før dere begynner tilvenningen med å gå ut. De har ikke stedsans før tidligst 6-8mnd. Anonymous poster hash: 10705...ce4
Anonym bruker Skrevet 30. april 2016 #7 Skrevet 30. april 2016 Jo mer du koser og bærer på den nå, jo større er sjansen for at du får en varig og hengiven pus. Den har mistet hele søskenflokken og mamma på en gang. Kattunger er vant til å ligge i en haug når de sover. Nyt det, de blir fort store. Som med andre babyer. Husk: Steriliser/kastrer pus FØR du lar den være ute. Og vent til den er minst 6mnd før dere begynner tilvenningen med å gå ut. De har ikke stedsans før tidligst 6-8mnd. Anonymous poster hash: 10705...ce4 Jeg er bare redd han ligger sånn oppå meg fordi han er redd eller noe. At jeg ikke får gjort noe er ikke det viktigste - ihvertfall ikke ennå, men burde jeg jobbe for å aktivisere han mer. Frem til nå har jeg bare fulgt han og lar han ligge sånn. Jeg vokste opp med katter men kan ikke huske at noen har vært på denne måten. Han driver også of stryker seg inntil ansiktet mitt og tygger på nesen min, akkurat som han ikke kommet nært nok... Anonymous poster hash: f6ee6...b33
Anonym bruker Skrevet 30. april 2016 #8 Skrevet 30. april 2016 Jeg er bare redd han ligger sånn oppå meg fordi han er redd eller noe. At jeg ikke får gjort noe er ikke det viktigste - ihvertfall ikke ennå, men burde jeg jobbe for å aktivisere han mer. Frem til nå har jeg bare fulgt han og lar han ligge sånn. Jeg vokste opp med katter men kan ikke huske at noen har vært på denne måten. Han driver også of stryker seg inntil ansiktet mitt og tygger på nesen min, akkurat som han ikke kommet nært nok...Anonymous poster hash: f6ee6...b33 Han gjør hva han kan for å merke deg, slik at alle skal vite at du er baaaare hans. Han gjør så godt han kan slik at du skal til den perfekte katteslaven. De pleier ofte å roe seg litt med den intense kodingen når det går noen dager. Spesielt når de må vennes til å være hjemme alene. Anonymous poster hash: 10705...ce4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå