Gå til innhold

Helt idiotisk å kjøpe en bunad til?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nordlandsbunaden, fikk den av farmor og farfar til konfirmasjonen

Den er fin den, men jeg har aldri bodd i nord og har aldri følt meg hjemme i den. Jeg har tenkt å kjøpe meg bunad fra mitt hjemsted nå.

Anonymous poster hash: 904fd...798

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da blir det vel slektsgranskning til mann finn nånn i slækta som kjæm fra ein plass med fin bunad😂😂 Så har mann ein unnskyldning for valget😜

Anonymous poster hash: e6ccb...656

Hehe ja jeg får hive meg rundt. Min mor har allerede drevet slektsforskning så på min mors side ser det dårlig ut; nordlendinger så langt øyet kan se helt bak til 1700-tallet. Får sette min lit til min fars side 😂👍🏻

Anonymous poster hash: 6d1c2...717

Skrevet

Ja, dersom en anonyms mening på et nettforum betyr så mye for deg, så synes jeg at du skal det.

Oh lord. Så utrolig sure og gretne personer det var her i dag. Ingen humor på en lørdagskveld engang?

Anonymous poster hash: 6d1c2...717

Gjest Antarctica
Skrevet

Jeg har - hold deg fast - tre bunader, og bruker alle tre!

Det kommer da bare an på hvordan du selv vil bruke pengene dine. Av de du la ut syns jeg begge to er veldig pene.

Skrevet

Har du råd og lyst så gjør du det, men vil bruken forsvare kostnaden? Bunaden blir jo ikke brukt så ofte. Forøvrig synes jeg nordlandsbunaden var mye finere.

Anonymous poster hash: d2edb...dd5

Skrevet

Tusen takk for alle tilbakemeldinger! Jeg har råd til det, men det vil jo gå utover andre ting så tror ikke mannen ville blitt så begeistret 😜

Forresten så har min bunad rødt liv, ikke grønt. Ellers helt lik som den på bildet. Jeg liker den godt, men er så glad i den blåfargen som nordlandsbunaden har. Den har alle tantene mine, så andre alternativ fra nord er ikke aktuelle.

Hi

Anonymous poster hash: 53183...0dc

Skrevet

Jeg synes den du allerede har er mye finere enn nordlandsbunaden. Den har jo "alle", til og med her på sørlandet er den vanlig.

Ellers synes jeg den Pashla linket til var kjempefin! Billigere også :)

Anonymous poster hash: 2b564...18a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...