Anonym bruker Skrevet 30. april 2016 #1 Skrevet 30. april 2016 Har allerede vært hos kiropraktor uten effekt. Anonymous poster hash: 8b493...2f4
Anonym bruker Skrevet 30. april 2016 #2 Skrevet 30. april 2016 Kan det hjelpe å slutte å amme? Kanskje magen tåler mme bedre enn morsmelk? HI Anonymous poster hash: 8b493...2f4
LilleVilje Skrevet 30. april 2016 #3 Skrevet 30. april 2016 Ingen verdens ting hjelper. Dvs. man kan prøve ulike behandlinger, droppe melk, prøve Minifom, ha et begrenset kosthold selv, drikke te mot kolikk - men det er ingenting som er bevist at hjelper. Og jeg tviler sterkt på at en sensitiv mage skal tåle kumelk bedre enn morsmelk; kumelk er mye tyngre å fordøye enn morsmelk. Har hatt to kolikkbarn som begge hadde kolikk frem til de var over seks måneder, og har prøvd alle triks i boka pluss et par til. Det er bare å trøste, bære, bysse og holde ut!
Anonym bruker Skrevet 30. april 2016 #4 Skrevet 30. april 2016 De tror vel at kolikk skyldes umoden tarm, og siden morsmelk er det som er lettest fordøyelig i hele verden vil det neppe hjelpe å slutte amme.... Jeg personlig opplevde å få en helt ny unge da jeg kuttet ut melk i mitt kosthold, på et par dager forandret alt seg. Jeg prøvde jevnlig å innføre melk igjen, da ved å spise yoghurt til frokost, og hver gang endte det med hyling og skriking. Først da hun var 4 mnd gammel kunne jeg spise yoghurt til frokost igjen. Men hun var litt umoden i tarmene lenge, hun reagerte med voldsom diare da vi innførte fast føde også, først da hun var 7 mnd kunne hun spise et par små måltider med middag/grøt uten å reagere med mageknip og diare. Men fra 7-8 mnd har hun fungert helt perfekt, ingen allergier, intoleranser eller noen ting, bare en litt trøblete start med magen. Anonymous poster hash: e1983...8bc
Anonym bruker Skrevet 30. april 2016 #5 Skrevet 30. april 2016 Sensitiv omsorg og tålmodighet! Hold ut 😙 Anonymous poster hash: e2e27...c4f
Anonym bruker Skrevet 30. april 2016 #6 Skrevet 30. april 2016 Jeg føler hun blir understimulert! Hun er nå 6 uker, og alt hun gjør er å sove og gråte. Hun er på kroppen min 24/7, men da bare for soving og byssing og trøst. Vi får aldri feks ligget på matte på gulvet og kikke på verden Anonymous poster hash: 8b493...2f4
Anonym bruker Skrevet 30. april 2016 #7 Skrevet 30. april 2016 Det var likt her. Hold ut i 6 uker til - så er det over. Jeg føler med deg! Om hun gråter lenge kan sukkervann lindre. To ss sukker i 1 dl vann, gi ca 1 teskje av dette. Lykke til. DET GÅR OVER. Anonymous poster hash: 5117a...8a6
Anonym bruker Skrevet 30. april 2016 #8 Skrevet 30. april 2016 Solmassasje på magen. Kutt ut melk i ditt kosthold. Fortsett for all del å amme! Anonymous poster hash: bca50...ea3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå