Anonym bruker Skrevet 30. april 2016 #1 Skrevet 30. april 2016 Begynte for noen dager siden å tenke på at jeg har for store lår. Dette etter jeg hadde kjøpt ny bukse og begynt å bruke den. Nå vil jeg ha mellomrom og kjenner store ubehag ved at lårene gnisser. Har sittet 1 time i dag framfor pcen å søkt, på hva som er normalt, ulike måter å trene det bort på, og også tatt fram målebåndet og målt, og sammenlignet med andre. Begynte også å måle magen og sammenligne. Blir helt besatt. Hvordan kommer ifra dette? Er det unormalt/normalt med lår som gnisser i hverandre/møter hverandre??? Anonymous poster hash: c7734...aad
Elsker livet Skrevet 30. april 2016 #2 Skrevet 30. april 2016 Det er helt normalt å ikke ha mellomrom mellom lårene. Jeg har aldri hatt det, selv ikke som veldig slank første halvdel av tenårene. Det kommer mest an på kroppsfasong plassering av hofter osv. Noen kan ha mellomrom selv om de ikke er så veldig slanke.
Anonym bruker Skrevet 30. april 2016 #3 Skrevet 30. april 2016 Det er ikke unormalt med lår som møter hverandre! Hvordan folk ellers er avhenger i stor grad av kroppstype og fasong. Hvis alle i hele verden hadde optimal helse og vekt ville vi alle likevel sett veldig forskjellige ut! Jeg kjenner damer som er i god form som aldri kan bli like tynne som meg uten å bli syke, og jeg kjenner damer i god form som jeg aldri kan prøve å bli like tynn som uten å bli syk. Hva med å bare spise sunt og bevege deg, så viser kroppen din deg hva som er best for den over tid? Anonymous poster hash: 3382a...9ef
Anonym bruker Skrevet 30. april 2016 #4 Skrevet 30. april 2016 Mellomrom mellom lårene er vel heller sjeldent? Jeg har ihvertfall aldri hatt det, selv da jeg veide 52 kg.. Anonymous poster hash: 8ee13...cf3
Anonym bruker Skrevet 30. april 2016 #5 Skrevet 30. april 2016 jeg er ganske slank, og ha ikke mellomrom mellom lårene, og jeg synes faktisk ikke at det er spesielt pent på de som har det heller.... Anonymous poster hash: 3575f...b9d
Anonym bruker Skrevet 30. april 2016 #6 Skrevet 30. april 2016 Normale lår møtes i skrittet og ligger inntil hverandre når man står vanlig. Husker jeg gikk i klassen t eiei som hadde god avstand mellom lårene og syns det så rart ut. Som om beina var festet for lagt fra hverandre og at det manglet noe i midten.... Ler av det nå. vi var bare 15 og alle var veldig slanke,men bare hun som så slik ut. Kalte henne l-hulrom.. Anonymous poster hash: 1115f...37c
Anonym bruker Skrevet 30. april 2016 #7 Skrevet 30. april 2016 Hi, det er mer vanlig å ha lår som går sammen enn at de ikke gjør det. Om du sliter med tvangstanker, få hjelp for det. Det er ikke helt vanlig å bli "besatt" på den måten du forteller nå. Anonymous poster hash: 25b20...e13
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå