Gå til innhold

Hva er planen deres i dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Anonymous poster hash: 6b584...536

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har fått 12-åringen på trening fra 10-12, handlet mens han trente

Har plukket opp 15-åringen hos en kompis han har vært hos fra i går på vei hjem fra trening.

Nå har jeg muffins i ovnen som 12-åringen skal ha med på en guttefest klokken 15, må pynte dem og kjøre dit festen skal være

Så skal 7-åringen i bursdag klokken 16, må pynte henne og gjøre henne klar, kjøre henne til selskapet.

Så må jeg lage middag til meg, mannen (som er på jobb og kommer hjem klokken 17), 15-åringen og 9-åringen. 

12-åringen skal hentes klokken 18 og 7-åringen klokken 18.30

Akkurat nå har da forresten 9-åringen en venninne på besøk, og 7-åringen leker på utsiden med to nabobarn.

Anonymous poster hash: b3168...6ef
Skrevet

Har gått tur , og nå venter vi på besøk av besteforeldrene til barna, så skal vi ut og handle middag til idag og imorgen ☺️

Anonymous poster hash: 43a4a...567

Skrevet

Kosedag med mannen, vi koser oss med mimosa til lunsj, og skal videre til byen for å spise og kose oss videre 😊

Skrevet

Jeg har jobbet hjemmefra i hele dag tross at jeg er høygravid med plager og muligens har influensa på gang. Barnet på 5 år har vært ute og lekt stort sett hele dagen, men nå har han besøk inne for en liten avveksling. Snart kommer pappa hjem fra jobb og da er det middag. Lite tid til annet enn å tulle litt med pappa, sitte litt på ipaden før det er barnetv og godteri kl 18.00. Så er det leggetid for guttungen, mens mamsen og papsen skal spise potetgull og glane på tv. 

Anonymous poster hash: a3ae5...b6b
Skrevet

Dra på butikken, vaske bad, lage middag, rydde litt av stuen og slappe av. Det er vel det som står på planen her for i dag, om ikke plutselig en fødsel skulle dukke opp da :)

Skrevet

Laget paibunn og kokosboller, vasket klær, ryddet kjøkkenet, og hvilt meg masse! Er fødeklar.

Anonymous poster hash: ba0ec...a25

Skrevet

Skal ut en tur i hagen nå med sønnen. Trampoline og så skal vi sette fram hagemøblene jeg kjøpte i går. Og så blir det kakeslabberas etterpå hos en jubilant i familien 😛

Skrevet

Jeg har lødd ved med mannen. Skal snart i gang å lage kake.

Spørs om det blir sofaen og tv senere eller bare under dyna.

Skrevet

Sendte kjæresten på jobb i formiddag og har bare laget meg til nå :) Venter på at han skal komme hjem igjen, da skal han lage mat til meg og vi skal kose oss med god mat og vin :) En perfekt frihelg :)

Anonymous poster hash: 13649...34b

Skrevet

I dag har vi värt ute på stranden. Kjempe fint vär. I kveld skal vi ut å feire valborg. Som de feirer her i Sverige. Da er det et stort bål og masse folk som feirer at våren er her!

Skrevet

Skal gå natteravn :)

Anonymous poster hash: 77933...3ee

Skrevet

1. Løpe Bergen City Halvmaraton

2. Lage pizza og ha kosekveld med barna

Anonymous poster hash: 8aa38...1d7

Skrevet

1. Løpe Bergen City Halvmaraton

2. Lage pizza og ha kosekveld med barna

Anonymous poster hash: 8aa38...1d7

Skrevet

Har vært ute i sola en tur. Her i nord er det strålende!

Skal i teater etter middag.

Anonymous poster hash: f14a7...871

Skrevet

Skikkelig ruskevær ute, så har vært inne. Vasket og ryddet litt, og handlet. Nå har barna rigget seg foran tvn for en film. Så venter vi på at pappan skal komme hjem fra jobb, så blir det middag og litt godteri til dessert. Så ungene i seng, og litt kosetid for oss voksne 😊

Anonymous poster hash: b95d5...9bb

Skrevet

Har vært på scootertur med kjæresten min i nydelig vær. Nå sitter jeg her nydusja og solbrent

Anonymous poster hash: 4d19d...21a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...