Anonym bruker Skrevet 30. april 2016 #1 Skrevet 30. april 2016 Rydder 1-2 ganger om dagen, men blir fort seende ut som et helvete her. Klær, sand på gulvet, oppvask +++. Er så møkklei. Anonymous poster hash: 30b54...4f3
Anonym bruker Skrevet 30. april 2016 #2 Skrevet 30. april 2016 Vel støvsuger gangen hver dag for tiden, rydder bort klær fra gang og huset ellers 1-2x PR.dag. Kommer an på hvor flinke barna er å rydde opp etter seg. Blir ofte litt masing om at de skal rydde leker og klær opp etter seg. Ellers så rydder jeg på badet og kjøkkenet etter stell/ matlaging. Dvs jeg og mannen min. Anonymous poster hash: ae2ba...44e
TPK Skrevet 30. april 2016 #3 Skrevet 30. april 2016 Plukker stadig opp noe både her og der, men skikkelig rydding prøver jeg å få ungene til å ta selv. Vi er strenge på at de skal henge opp jakker, håndklær o.l selv. De har et lekehjørne i stua som vi ikke bryr oss så mye med, der er det alltid rot. De er 6 og straks 4, så kanskje litt større enn du tenkte på?
Anonym bruker Skrevet 30. april 2016 #4 Skrevet 30. april 2016 Jeg har en toåring. Hun roter en del med leker og bøker. Vi rydder som regel en gang om kvelden etter hun har lagt seg, men ikke alltid vi gidder det en gang. Hender det bare blir annenhver dag og. Om ikke lenge skal vi begynne med st hun må hjelpe til med å rydde etter seg selv. Det er hun vant til fra barnehagen og. Anonymous poster hash: 6bdcd...56a
Anonym bruker Skrevet 30. april 2016 #5 Skrevet 30. april 2016 Jeg har to barn på 2 og 7. Hun på syv rydder delvis opp etter seg etter mye mas. To åringen er en jobb kan man si.. River ut leker og kaster ting og nekter plukke opp etter seg. Blir smågal... Anonymous poster hash: 30b54...4f3
Anonym bruker Skrevet 30. april 2016 #6 Skrevet 30. april 2016 Mine er 5 og 3 år, og de rydder ofte etter seg. Her har dem faktisk en del faste oppgaver som må gjøres. Og før kveldsmaten fortæres må de rydder alle leker i lekekasser. Syns dem er utrolig flinke å holde orden i huset Verre er det med mannen i huset... Anonymous poster hash: da003...955
Anonym bruker Skrevet 30. april 2016 #7 Skrevet 30. april 2016 Å rydde med småbarn er som å måke snø når det snør. 😲 Selv om de eldste rydder etter seg så føler jeg at vi rydder hele tiden. Mer som "never ending story". 😂😂 Anonymous poster hash: 59307...410
Anonym bruker Skrevet 30. april 2016 #8 Skrevet 30. april 2016 Rydder morgen og kveld. Støvsuger hver ettermiddag. Det er jo sand, barnåler, kvister og biller over alt😂 Anonymous poster hash: 1d74c...f0e
Anonym bruker Skrevet 30. april 2016 #9 Skrevet 30. april 2016 Rydder jevnt over gjennom hele dagen 😂🙄 Takler ikke rot rundt omkring når det ikke er i bruk . Anonymous poster hash: da303...624
Marsch83 Skrevet 30. april 2016 #10 Skrevet 30. april 2016 Barna er 3 og 9 mnd. Rydder leker 1-2 ganger om dagen(noenganger ikke😓) Ellers er det pledd,puter,oppvask,klin,gris osv osv... Kommer sjeldent i mål hver dag! Vasker og rydder hver fredag (dag) men er bomba fredag kveld igjen. Sånn er det bare. Mye rot ja,men er jo ikke møkkete her. Stor forskjell på det 😉
Anonym bruker Skrevet 30. april 2016 #11 Skrevet 30. april 2016 Rydder jevnt og trutt gjennom dagen, når barna sover vil jeg nemlig ligge på sofaen Anonymous poster hash: 2a2ff...b08
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå