nasse nøffen Skrevet 30. april 2016 #1 Skrevet 30. april 2016 Jeg er så i tvil. Lyst å male det hvitt, eller ett eller annet.De andre møblene våre er som sjenken bak. Eller pusse plata og ha hvite bein?
nasse nøffen Skrevet 30. april 2016 Forfatter #2 Skrevet 30. april 2016 La til et bilde egentlig, men ser det ikke selv;)))?
Anonym bruker Skrevet 30. april 2016 #3 Skrevet 30. april 2016 Heg har pussa ned et "kistebord". Ble kjempefint! Anonymous poster hash: 68a72...988
nasse nøffen Skrevet 30. april 2016 Forfatter #4 Skrevet 30. april 2016 Ser du bildet nå??? Om jeg pusser ned plata kanskje den blir litt mer lik sjenken bak? Og hvite bein;)???
nasse nøffen Skrevet 30. april 2016 Forfatter #5 Skrevet 30. april 2016 Nå ser jeg at bildet er der;) bordet skiller seg ut fra resten av møblene. Som er lysere i treverket
Anonym bruker Skrevet 30. april 2016 #6 Skrevet 30. april 2016 Hadde rett og slett kjøpt et billig men fint spisebord på IKEA. Jeg solgte mitt spisebord, og fikk mer igjen for det enn hva spisebordet på IKEA kostet. Jeg fikk fnatt av den kirsebærfargen. Beina på bordet ditt er jo ikke superfine og det blir mye jobb å få dem fine. Anonymous poster hash: f486f...e53
Anonym bruker Skrevet 30. april 2016 #7 Skrevet 30. april 2016 Det er så mye jobb med den typen. Alle disse "naglene" og den dype fargen, nei huff. Kjøp et billigere nytt, hilsen en som har prøvd dette prosjektet. Anonymous poster hash: 552f2...d64
skinnfilla Skrevet 30. april 2016 #8 Skrevet 30. april 2016 Jeg solgte mine bombaymøbler til ei som pusset ned og oljet bordflaten og malte beina i magnolia . Hun fjernet også naglene . Ble utrolig fint!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå