Anonym bruker Skrevet 30. april 2016 #1 Skrevet 30. april 2016 Var det vanskelig, og ble resultatet bra? Evt. hvordan farge? Anonymous poster hash: 2445f...885
Anonym bruker Skrevet 30. april 2016 #2 Skrevet 30. april 2016 Det krever jo litt mer enn vanlig rulle-på-maling, men egentlig blir resultatet best om man "slurver" litt. Pass på å male vått i vått og med lite og uttynnet maling på penselen. Det blir forskjellig uttrykk etter hvilken teknikk du bruker - jeg synes små, tette kryss blir penest. Jeg har brukt tre forskjellige farger, en grå, en blå og en terracottafarge. Godt fornøyd. Tror de lysere tonene er lettere å lykkes med. Og - bruk primer!! Anonymous poster hash: 3ce10...9ce
Anonym bruker Skrevet 30. april 2016 #3 Skrevet 30. april 2016 Har du bilde av veggene? Usikker på om jeg tør kaste meg ut i det. Er vel ikke å bare male over, hvis man ikke liker det? Anonymous poster hash: 2445f...885
L-8 Skrevet 30. april 2016 #4 Skrevet 30. april 2016 Har du bilde av veggene? Usikker på om jeg tør kaste meg ut i det. Er vel ikke å bare male over, hvis man ikke liker det? Anonymous poster hash: 2445f...885 Send meg en pm, så skal jeg sende deg bilde
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå