Anonym bruker Skrevet 29. april 2016 #1 Skrevet 29. april 2016 Foreldrene mine også. Blir gøy å fortelle at min nye kjæreste er muslim. Han er virkelig den snillest mann på jord, men hvordan få de til å forstå? Anonymous poster hash: 64d87...bec
Anonym bruker Skrevet 29. april 2016 #2 Skrevet 29. april 2016 Om foreldrene dine er skeptiske, men åpne så vil de kanskje gi ham en sjanse før de dømmer ham? Hvis ikke kan det være at de aldri aksepterer ham, da må du finne en måte å leve med det på om du vil leve med ham. Kanskje vente med å introdusere ham for foreldrene dine og heller fortelle de hvor god han er for deg, positive ting dere gjør sammen osv., da kan det være de vil være mer positive når de møter ham. Men jeg vil tro det også spiller inn hvor sterkt troende han er, hvor hardt han ev. holder på tradisjoner fra opprinnelseslandet sitt, hvor godt han er integrert i samfunnet osv. Anonymous poster hash: 769b5...8ff
Anonym bruker Skrevet 29. april 2016 #3 Skrevet 29. april 2016 Kanskje han har andre egenskaper og en og annen ting som definerer ham i tillegg til religionen hans....? Anonymous poster hash: 679a6...907
Anonym bruker Skrevet 30. april 2016 #4 Skrevet 30. april 2016 Takk for svar. Ikke så troende han. Han har aldri vært i en moské. Han hadde en muslimsk kjæreste før, men da hun begynte med hijab ble det for mye for han. Kaller seg moderne muslim. Tar seg en øl til fotball kampen, og spiser ribbe til jul. Anonymous poster hash: 64d87...bec
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå