Gå til innhold

Har du et godt forhold til svigerfamilien??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Godt forhold til svoger? Svigerinne?

Det har ikke jeg. Skjønner ikke hva jeg har gjort de.

Plagsomt i grunn.

Anonymous poster hash: b147b...7fd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, jeg hadde det i begynnelsen, men da jeg ble syk og fikk motgang på forskjellige hold så tok de også avstand fra meg. Siste "stikk" var at svigermor kom i bryllupet vårt i hvit kjole... ;-) Men er ikke uvenner med dem, går greit overens. Jeg bare skjønner at de ikke liker meg særlig godt. Så jeg holder avstand.

Anonymous poster hash: 24ec6...651
Skrevet

Nei. De tror jeg sitter og bestemmer over mannen, og står bak hans avgjørelser og meninger akkurat som om han er en guttunge. Hvorfor de tror mannen ikke har baller nok til å snakke for seg selv aner jeg ikke. Påstår han er så forandret etter at vi fant sammen og at jeg(?) nekter ham kontakt med familien. Sannheten er at familien hans er splitte pine sprø og han selv har valgt å kutte all kontakt. Jeg prøvde i det lengste å oppmuntre til å ha hvertfall overfladisk kontakt, men har etter hvert fått vite hvordan ståa har vært i alle år før jeg kom inn i bildet. Nå ser jeg hvor mye bedre mannen har det når han ikke har noe kontakt med dem.

Så nei. Dårlig forhold til dem.

Anonymous poster hash: dc953...672

Skrevet (endret)

Tja, svigermoren min tror hun er Guds gave til folket, og det er ikke så veldig sjarmerende, men det er jo uskyldige greier. Hun blander seg inn i ting hun ikke burde, men er såpass rusa på seg selv og egen verdensoppfatning at det ikke engang er provoserende. Stort sett er det bare underholdning på høyt nivå.

De andre er brukbare, til tider brukbare pluss.

Min svigerinne (hun som er gift med min bror), er jeg lite begeistret for. Jeg skulle helst sett at hun forsvant og aldri kom tilbake, men mine ønsker virker ikke til å bli oppfylt. Jeg oppfører meg sivilisert, dvs. falskt, men jeg er en dårlig skuespiller, så forholdet er som det er.

Endret av beef sister
Skrevet

Ja, det har jeg

Prater mer/oftere med mannens bror enn med min.

Anonymous poster hash: 54a2e...870

Skrevet

Ikke med svigerfar, men helt ok forhold til svigermor. De er ikke sammen. Svigerfar taklet aldrig at mannen min fikk egen familie og tar sine egne avgjørelser. Vil være familiens overhode som skal bestemme.

Anonymous poster hash: 1af67...fef

Skrevet

Mine ekssvigerforeldre hadde jeg ikke ett godt forhold til. Jeg var aldri god nok for sønnen deres, jeg kom ikke fra en fin nok familie.

Det gjør vondt for de i dag at deres sønn aldri klarer å holde på en jobb, går stort sett arbeidsledig.

Jeg har tatt mer utdannelse, er i dag i en høy stilling med god lønn og har funnet meg en mann med god utdannelse og som tjener godt.

De har minimal kontakt med barnebarna sine.

Min nye svigerfamilie er helt super. Vi har ett godt forhold alle sammen. Veldig glad i de.

Anonymous poster hash: b8d92...d7d

Skrevet

Veldig godt forhold. Men vi bor dessverre så langt vekk fra dem. Jeg savner dem ofte.

Anonymous poster hash: 7d650...f69

Skrevet

Nei. De tror jeg sitter og bestemmer over mannen, og står bak hans avgjørelser og meninger akkurat som om han er en guttunge. Hvorfor de tror mannen ikke har baller nok til å snakke for seg selv aner jeg ikke. Påstår han er så forandret etter at vi fant sammen og at jeg(?) nekter ham kontakt med familien. Sannheten er at familien hans er splitte pine sprø og han selv har valgt å kutte all kontakt. Jeg prøvde i det lengste å oppmuntre til å ha hvertfall overfladisk kontakt, men har etter hvert fått vite hvordan ståa har vært i alle år før jeg kom inn i bildet. Nå ser jeg hvor mye bedre mannen har det når han ikke har noe kontakt med dem.

Så nei. Dårlig forhold til dem.

Anonymous poster hash: dc953...672

Dette kunne jeg skrevet selv.. Akkurat det samme har skjedd oss.

Anonymous poster hash: fbe18...602

Skrevet

Veldig godt forhold til svigerforeldene mine. Svoger er trivelig, nevø er kjempegrei, men svigerinnen må jeg jobbe hardt for å like.

Anonymous poster hash: 176a4...3e2
Skrevet

Veldig god venninne med min manns søster. Vi kan snakke om alt, ikke sex😂

Men stort sett alt annet :) Muligens litt avhengig av henne og 🙈

Anonymous poster hash: a1505...8b3

Skrevet

Jeg har et godt forhold til svigers. De er litt spesielle, men jeg trenger ikke å ha et dypt, helt ærlig forhold til dem. Det er nok litt overfladisk. Samme med mannen. De er lii enkle.

Har hatt varierende forhold til brødrene og familiene deres. Det er ikke så verst nå.

Skrevet

Ja, min svigerinne er min beste venninne og var forloveren min 😃 Svigerfar har jeg også et godt forhold til. Svigermor er ganske kald og avmålt, men vi har vel et greit nok forhold. De andre søsknene til mannen har jeg egentlig lite kontakt med (de studerer i en annen by)

Anonymous poster hash: 8bf9d...149

Skrevet

Et høflig og hyggelig forhold, vil jeg si, men ganske distansert og overfladisk. De er en helt annen type familie enn jeg er vant med. Mye drama, som gjør forholdet dem i mellom komplisert til tider. Svigerforeldrene mine er i tillegg medlem av et lullet trossamfunn som gjør at de er lite interessert i kontakt med folk utenfor.

Skrevet

Overhodet ikke til svigermor og svigerinnen. De begge er noen sinnsykt skada kvinnfolk. Alt de gjorde resulterte i at jeg og mannen pakka sammen og flytta halve kloden bort for å komme unna.

Hans bror derimot har jeg et veldig godt forhold til.

Anonymous poster hash: dde41...251

Skrevet

Ja 😊 Treffer svigerinnen min flere ganger i uken, og er ofte hos svigermor på besøk, spiser middag etc. :)

Anonymous poster hash: f1581...6eb

Skrevet

Jeg hadde det, men så var mannen min utro og alle forholdene gikk i tusen knas.

Anonymous poster hash: 664c9...dbe

Skrevet

Dårlig! Bortsett fra svigerfar. Jeg er eldre enn mannen min og det har ikke falt i god jord. Svigermor og søskene til mannen har bestemt seg for å hate meg fra første stund. Vi har virkelig blitt behandlet som dritt uten at vi har gjort noe. De vil ikke gi meg en sjanse til å bli kjent en gang. Har aldri blitt behandlet så dårlig i hele mitt liv. Jeg og mannen min har det fantastisk bra sammen og tenker ikke la de ondskapsfulle menneskene ødelegge for oss.

Anonymous poster hash: 9f959...670

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...