Anonym bruker Skrevet 29. april 2016 #1 Skrevet 29. april 2016 Jeg prøver å ta den ned i fanget men neida.. Hvordan får man fangkatt? Anonymous poster hash: a92b3...4ca
Anonym bruker Skrevet 29. april 2016 #2 Skrevet 29. april 2016 Ikke sikkert du får det. Min er snart 10 år og har aldri ligget på fanget Anonymous poster hash: 1ff8e...520
Anonym bruker Skrevet 29. april 2016 #3 Skrevet 29. april 2016 Tålmodighet! Om du blir irritert når katten ikke vil ligge på fanget ditt, da merker katten det. Begynn heller å klø/kose med katten mens den ligger på sofaryggen. Ligger katten i en stol eller sofaen eller på gulvet ellers på dagen, gå bort og kos med den, sett deg ved siden av den, men ikke overskrid grensen om du ser det blir for nært for katten. Når du har fått den til å virkelig sette pris på kos, da kan du se om katten kommer til deg. Om den gjør det, eller om du vil ha den bort til deg, husk på at når du ser på katten så må du myse litt med øynene. Har du godt åpne øyner så forteller du katten at den ikke skal nærme seg, myser du med øynene så sier du til katten at du er vennlig og at du vil ha kontakt. (Vi mennesker gjør det jo gjerne motsatt...) Anonymous poster hash: 727a5...554
Anonym bruker Skrevet 29. april 2016 #4 Skrevet 29. april 2016 Ikke sikkert du får det. Min er snart 10 år og har aldri ligget på fanget Anonymous poster hash: 1ff8e...520 Ikke min heller, er 16 år Anonymous poster hash: b674f...707
Anonym bruker Skrevet 29. april 2016 #5 Skrevet 29. april 2016 Jeg har tre katter. En som bare ligger på fanget til barns og mannen, en som ikke liker å ligge på fanget og en som kryper oppi fanget så fort anledningen byr seg. Anonymous poster hash: 15ca9...bb3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå