Anonym bruker Skrevet 29. april 2016 #1 Skrevet 29. april 2016 Min sønn sin beste venn er ei jente. De har kjent hverandre siden dag en, altså født på samme dag. De er nå 12 år gamle og har hverandre veldig kjær. Nå har de jo kommet i alderen hvor de begynner å få kjærester. Da lurer jeg på om deres vennskap vil bli satt på prøve, altså om det blir sjalusi. Noen med erfaringer? Anonymous poster hash: 9f209...8e5
moota m storebror&lillebror Skrevet 29. april 2016 #2 Skrevet 29. april 2016 Minste vår, på 8 år er bestevenn med en jente. De er supergode venner, mem han sverger på at han ikke liker henne og at de aldri skal bli kjærester. Fremtiden vil vise 😊 Eldste vår har (hatt) bestevenner som er både jenter og gutter. Men det er kanskje litt spesielt siden han er født som, og levde som jente i 9 år, og nå lever som gutt. Han har vært kjæreste med i alle fall en av jentene som han var bestevenn med før.
Anonym bruker Skrevet 29. april 2016 #3 Skrevet 29. april 2016 Mine unger har bestvennr av motsatt kjønn, om det kommer til å bli problemer i forhold til kjærester vet en aldri. Jeg vet vennen til hun ene har hatt kjærester og det ikke har vært noe problem, men nå har det ikke vært skikkelig forelskelse inne i bilde tror jeg. Bare 13år enda. Selv har jeg alltid hatt flest venner av motsatt kjønn, det har jeg enda. Heldigvis er min mann ganske lik, så hos oss har det aldri vårt ett problem. Idag sitter jeg og chatter med min kompis og min mann er hos sin veninne og drikker vin. Jeg har ikke vært sammen med noen som har vært sjalu eller syntes dette har vært rart, dette har jeg snakket med de om før jeg har blitt sammen med noe . Om noen ikke syns dette er greit, så har de ikke blitt min kjæreste. Jeg har nok droppet noen forhold pga dette, men jeg kan ikke kutte kontakt med mine venn, det er å kutte vekk en stor del av hvem jeg er. Jeg trives best med gutter, så å ikke skulle ha guttervenner hadde vært helt feil for meg. Anonymous poster hash: 7a09b...cd5
Anonym bruker Skrevet 30. april 2016 #4 Skrevet 30. april 2016 Minste vår, på 8 år er bestevenn med en jente. De er supergode venner, mem han sverger på at han ikke liker henne og at de aldri skal bli kjærester. Fremtiden vil vise 😊 Eldste vår har (hatt) bestevenner som er både jenter og gutter. Men det er kanskje litt spesielt siden han er født som, og levde som jente i 9 år, og nå lever som gutt. Han har vært kjæreste med i alle fall en av jentene som han var bestevenn med før. Kom det som en overraskelse på dere? Hvordan har prosessen vært for dere og barnet? Har det vært vanskelig å få aksept? Har han byttet navn? Anonymous poster hash: 46806...6d5
Anonym bruker Skrevet 30. april 2016 #5 Skrevet 30. april 2016 Min gutt har bare guttevenner og gidder ikke leke med jenter en gang. Min mann har en bestevenn han har hatt hele livet og det er tilfeldigvis en jente. Født med bare en ukes mellomrom og gått på skole sammen i alle år. Har aldri vært noe snakk om å være kjærester der i gården, ikke har de personligheter som passer som kjærester heller. Han har aldri vært forelsket i henne og det har aldri vært snakk om noe sjalusidrama. Anonymous poster hash: a08b0...1a5
moota m storebror&lillebror Skrevet 30. april 2016 #6 Skrevet 30. april 2016 Kom det som en overraskelse på dere? Hvordan har prosessen vært for dere og barnet? Har det vært vanskelig å få aksept? Har han byttet navn? Anonymous poster hash: 46806...6d5 Det kom ikke som en overraskelse. Jeg skjønte det og tok en prat med barnet. Prosessen har vært tung da vi lenge ble motarbeidet av både BUP og barnevernstjenesten. Vi har jo såvidt startet prosessen/veien så vi er glad for at vi er i systemet på Rikshospitalet og har kommet til en annen BUP hvor både barnet og vi blir veldog godt ivaretatt ☺ Det har ikke vært vanskelig å få aksept av folk rundt oss. Familie, venner, skole osv. Han byttet navn når han kom ut som gutt ja. Både lokalt og i folkeregisteret.
Ophiophagus Hannah Skrevet 30. april 2016 #7 Skrevet 30. april 2016 Datteren min har en bestevenn som er gutt. De har vært venner siden barnehagen. Men nå nylig har de blitt "kjærester" men tror det egentlig bare er et utrykk for det nære vennskapet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå