Anonym bruker Skrevet 29. april 2016 #1 Skrevet 29. april 2016 Mine nærmeste venninner har flytta fra barndomsbyen, og jeg har kun ei venninne igjen her. Vi er begge etablerte med mann og barn. Lite overskudd til å gjøre noe særlig, men vi snakkes av og til og da hører jeg at hun finner på en del kjekt med andre venninner. Jentekvelder o.l. .... Jeg har også lyst til å av og til finne på noen sammen med noen andre enn familien.... Noen som har noen gode tips? Satt og forsøkte å skrive en melding til henne for å høre om jeg også kunne bli med, men føler meg litt dum og hjelpesløs så lot det være. Tenker at hun ikke vil ha meg med... Hva tenker du? Bør jeg spørre om jeg kan bli spurt med neste gang? Hvordan hadde du reagert? Noen tips til hva jeg kan gjøre for å finne på noe? Anonymous poster hash: a1948...476
Gjest Stjerneklart Skrevet 29. april 2016 #2 Skrevet 29. april 2016 (endret) Hadde du vært min venninne hadde jeg absolutt ikke syntes det var rart om du hadde sendt melding og spurt om å få være med Tvert i mot, jeg ville nok syntes det bare var hyggelig. The more, the merrier! Bare vær ærlig og si det som det er. "Jeg har hatt lite overskudd i det siste og har dermed ikke kommet meg så mye ut og truffet venner, men nå kjenner jeg at jeg savner å finne på ting med andre enn familien. Du har jo fortalt om disse jentekveldene du er på, så jeg lurte på om jeg kanskje kunne blitt med på det?" Når du har vært med et par ganger og truffet venninnene, kan du jo også invitere hjem til deg en gang. Det blir sikkert satt pris på, og da regnes du nok som en del av jentegjengen, og blir nok dermed invitert videre på ting også. Jeg sier kjør på! Endret 29. april 2016 av Stjerneklart
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå